Jullie zijn hier altijd welkom als je haar als model wilt gebruiken. Maar het gaat me even niet lukken om die kant op te komen. Baal zelf ook ontzettend, maar de storm heeft meer schade aangericht dat ik had gehoopt. Halve dak moet vernieuwd worden en helaas is er ook een deel achterstallig onderhoud. De verzekering betaald dus niet uit. Duur grapje, dus dit soort uitjes moeten voorlopig wachten. Mochten jullie daar een pot goud vinden dan houd ik mij aan bevolen
Okeey, maar vijf is denk ik wel net te weinig of niet? Ik hoop zo dat het lekker weer wordt! Het zou echt zonde zijn als het niet door kon gaan door het weer...
Het gaat natuurlijk ook om de dagen er voor het is heide dus dat word vreselijk drassig ik ben er vandaag nog geweest en get was vanmiddag al vreselijk drassig en nat. Ik betwijfel of het te doen is zondag, als fotograaf wil je niet in de modder liggen
Hoewel we het rot vinden hebben naar overleg toch besloten de meeting niet door te laten gaan.
Er komt slecht weer aan en de plek waar de meeting gepland is, is door de regen van afgelopen al erg drassig.
Omdat wij niet met kinderen in een bos willen staan zonder schuilmogelijkheden en tot de knietjes in de modder moeten we het verplaatsen. Dit zal in het voorjaar worden als er beter weer in zicht is.
O wat jammer! Ik wil wel graag mee wanneer de meeting gepland wordt in het voorjaar als fotograaf, lijkt mij namelijk een ontzettend gave uitdaging om mooie platen te krijgen.
kimberley23
Geplaatst: 05-11-13 16:15
Gelukkig, was niet fijn om de meeting door te laten gaan, het weer met die kinderen... Vind het wel ontzettend jammer In het voorjaar ben ik er graag weer bij als fotograaf
Laatst bijgewerkt door kimberley23 op 05-11-13 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt