Ik denk wel sneller Romanoff. Wij zijn er een keer geweest en toen zeiden ze dat het de komende 3 weken in het weekend al vol geboekt zat. Misschien is het nu wat rustiger maar zou het toch voor de zekerheid maar iets eerder doen. En we zijn natuurlijk met een hele grote groep.
Die van mij weet het nog niet of hij mee gaat. Ik heb gezegd dat hij erover na kan denken tot vannacht 00:00 uur, anders kies ik voor hem.
Is de beslissing al genomen?
Romanoff
Geplaatst: 10-09-13 18:13
Mayflower_ schreef:
Eh ja.. Wij moeten snel reserveren! als het zover is dat we groen licht hebben van iedereen dan wil ik wel bellen?
Als je dat wilt doen graag!! Denk dat er maar 3-5 mensen geen partner meenemen.. 15 bokkers.. Dus reken op een groep van 20-25 mensen?! Whoow!! gezelliigg
Cadaz
Geplaatst: 10-09-13 18:16
Ik zat ook even te denken, misschien handig om vooraf geld te verzamelen? Er moet namelijk vooraf betaald worden. En om nou de hele groep, ieder voor zich apart te laten betalen, dat is ook gekkenwerk (duurt erg lang )
Lijkt me wel handig dat iedereen gepast geld mee neemt en dat we dat buiten al bij elkaar leggen dat 1 iemand betaald.
OF overmaken naar 1 iemand vooraf en dat 1 iemand het bedrag dus betaald met de pin
Ik vind het beide prima. Als ik maar niet over het beheer hoef te gaan. Aangezien ik straks nieuwe spullen voor es moet halen raak ik dan waarschijnlijk het overzicht kwijt haha.