ben meegeweest als model en fotograaf, net 1 achter de rug die ik had georganiseerd was erg leuk en heb dus al een volgende meeting ingepland. die al vol is en klaar terwijl die pas over een maand is haha.
dus ik wil best helpen als ik de dag maar weet.
Eunomia
Geplaatst: 15-09-13 19:33
Klopt. Ik organiseer zelf een meeting voor mensen met een handicap. Heb al twee meetings bijgewoond en doe alles in goed overleg met de fotografen. Naar die meeting ga ik zelf ook niet als model en ben dus volledig als organisator.
Als een meeting door twee modellen wordt georganiseerd loop je tegen veel dingen aan + het is niet praktisch.
Moonfight
Geplaatst: 15-09-13 19:34
Het lijkt mij zoiezo verstandig om de datum en locatie vast te stellen, mensen zullen niet aanmelden met zo veel onzekerheid over de datum en plaats.
idd dat ga ik mijn camera niet aan doen. daarom wil ik ook een data weten, ik kan eigenlijk alleen op zaterdagen en evt doordeweeks, maar niet altijd ivm werk.
En hoe verder je het raar in gaat des te erger het weer. miss eind okt ? dan is het weer nog niet extreem (als t goed is) dan is er nog ruim een maand om fotografen en modellen te vinden.
Wat mij betreft prima, maar inderdaad even wachten op reactie van de TS
Tamaar88
Geplaatst: 15-09-13 20:44
Ik meld me nog steeds aan als fotograaf. Lijkt me leuk Hoop wel dat er speciale rassen/kleuren zijn.
Wat meer zekerheid zou wel fijn zijn.
mamamika
Geplaatst: 15-09-13 22:02
Is er interesse in een bouvier? Hij wordt 5 november een jaar. Voor de fotomeeting wil ik hem desnoods wel helemaal in een showmodel laten zetten. Ik heb mezelf wel opgegeven als fotograaf. Het is een hele sociale en lieve hond. Ik kan hem alleen niet loslaten. Want hij wil met alles en iedereen het liefste spelen.
Als er echt interesse is dan meld ik me af als fotograaf. En kom ik met rocky als model
Dan lijkt de 19e mij de enigste optie aangezien de rest doordeweeks is.
Eunomia
Geplaatst: 16-09-13 21:13
TS, het is niet vervelend bedoelt, maar ik krijg gewoon zo'n sterk vermoeden dat je graag makkelijk aan mooie gratis foto's van je hond wilt komen. Aangezien je niet ver wil reizen, het moet dichtbij zijn, het kan enkel op de dagen in de herfstvakantie omdat anders je vader niet kan rijden ... Bij het organiseren van een meeting moet je ook aan andere Bokkers denken die naar de meeting willen komen.
Boek anders een fotoshoot bij iemand in je buurt? Komt op locatie, kun je een dag afspreken en heb je mooie foto's.
Ik heb al gezegt dat jullie dan wel door mogen gaan zonder mij, aangezien ik alleen maar het steekpunt ben volgens jullie. Dat met mijn vader ligt niet zo makkelijk. En ik hoef niet persé gratis foto's