Fotomeeting paarden Delft 27 oktober!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Delft 27 oktober!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 12:10

Als je zeker weet dat je kan komen dan kan ik je nog inplannen :) Anders houd ik de plek leeg en maken we achter de schermen- foto's. Datum en tijd staat dus vast, maar als dit geen punt is dan ben je meer dan welkom :) Het schema staat hier:

http://oi39.tinypic.com/2up9ydj.jpg

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 12:26

Ik heb nog een leuke wollie oude dressuurshet in de aanbieding als model. Ik sta bij Poot, dus geen vervoer nodig en ik kan op 27/10 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:10

Oh wauw, zo heb je niets en zo heb je ineens een hoop!
Ik heb een reserve fotograaf een PB'tje gestuurd. Ik zal morgen het schema bijwerken incl. het nieuwe model (en zelfs reserve model.. moet niet gekker worden :D)

Uiterlijk zondag 20 oktober wordt het 'definitief' vanaf de fotografen en modellen. Ongevallen uitgezonderd uiteraard, hoop ik dus dat iedereen gewoon aanwezig kan zijn de 27e. Lukt dit niet, stuur dan even een PB'tje!

En nu maar duimen op mooi weer.. :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:13

ukkiepuk schreef:
Ik heb nog een leuke wollie oude dressuurshet in de aanbieding als model. Ik sta bij Poot, dus geen vervoer nodig en ik kan op 27/10 :D

He, das een naamgenoot van mijn verzorgshet ( ook zwart :'))

Heb een plekje opengelaten in m'n leerschema, foto's kunnen van mijn kant dus even duren omdat ii het enorm druk heb met school aankomende weken.

Fleur787

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:27

Zorro!!:) neem je Fabienne ook mee?:) lang geleden! Gezellig:)

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:38

Ligt een beetje aan de tijd en veiligheid. Ze slaapt 's middags, dus ze kan alleen in de ochtend mee, zou het wel heel leuk vinden als ze samen op de foto kunnen :)

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:12

ukkiepuk schreef:

Ik heb hem gisteren moeten scheren, zeiknat van alleen maar op stal staan :(:)

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:17

Awh wollie is ie dus niet meer, maar wel fijner voor hem!

Ik moet helaas AnneMirjam afmelden.. Ze moet helaas werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:58

Zo.. Het was even wat gepuzzel met de af- en aanmeldingen maar volgens mij heb ik nu iedereen erop en eraf die erop en eraf moest.. :')

Ook extreme verwarring met mensen die hun boktnaam hadden veranderd.. :') Heb me echt het leplazerus gezocht naar wie nou wie was.. Maar volgens mij is het gelukt.. :')

Afbeelding
Ergens in de loop van de week hoor ik of er nog een fotografe bij komt, als ze kan :) Dus dan komt die er ook nog bij :D

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:18

Leuk! Bij Zorro worden het longeerfoto's :D opa loopt niet meer onder het zadel, maar kan op het schelpenpad wel een super uitgestrekte draf laten zien :j vooral het schelpenpadje richting het gras :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:42

Leuk!

Vind het erg leuk, zo'n stoere kleine vent tussen alle grote paarden! Heb er helemaal zin in! :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:22

Wat leuk, zo'n pluizebol!
Zorro is de mannelijke vorm van mijn verzorgshet Zorro :)).

savira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:00

Ik moet mij helaas afmelden voor deze meeting, ik heb een paar weken geleden mijn hafje van 3 jaar in laten slapen en ik heb het daar nog heel moeilijk mee... Daardoor ben ik momenteel niet echt in staat om met volle overgave paardjes op de foto te zetten vindt het nog steeds erg moeilijk...
Ik hoop dat jullie het begrijpen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 09:59

Hoihoi,

geen punt, dat is inderdaad iets wat je niet aan ziet komen en ik snap dat dat ontzettend confronterend is.. :( Heel veel sterkte, is niet niks!

Ik zal vanmiddag het rooster aanpassen aangezien er ook 1 model is uitgevallen. Dit houdt in dat de 1e groep uit 4 modellen bestaat en de 2e groep uit 3. De meeting is dus iets eerder afgelopen maar ik denk dat dat geen punt is! :)

Fleur787

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 07:32

Hallo!

Ook ik moet mij helaas afmelden. Ik heb een betaalde shoot en nog heel veel af te werken dus ga het helaas niet redden:( veel plezier allemaal!! (Hopen op goed weer:))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 09:12

Ik ga even naar het weer kijken maar kans is nu zeer aanwezig dat de meeting niet doorgaat.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 09:44

Hebben we geen reservefotografen meer?

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:41

Is de datum het zelfde gebleven? Ik wil namelijk wel fotograferen maar er is tegelijk een meeting in Rotterdam waar ik voor ingeschreven sta op 27ste a.s. zondag. Ik hoor het graag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:02

EskeGirl; de komen op dit moment fotografen tekort om de groepen fijn roulerend te houden.. Dit betekent dat enkele fotografen in hun eentje moeten fotograferen. Is voor mij geen probleem maar ik weet niet wat de rest daarvan vindt.

moet zeggen dat k (op een enkeling na) de afzeggingen heel jammer vind met een beetje flauwe redenen daar de datum al een geruime tijd vast stond maar goed..

Datum is hetzelfde gebleven mowgli7.

Wat betreft zondag!

Het KNMI geeft behoorlijk slecht weer op. En met slecht, bedoel ik dan ook echt slecht. 90% neerslag, weinig zon en voornamelijk in de ochtend heel veel regen.
Ik kijk morgenmiddag nog wat de buienradar zegt, en als het weer zo vol regen blijft dan vind ik het heel jammer maar dan is het denk ik het beste om de hele boel af te blazen. Niemand wordt er happy van om in de regen te staan, zowel de modellen als de fotografen niet gok ik.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:05

Het weer is heel jammer ja.
Als het niet door gaat komt het niet slecht uit (school). Maar zou het net als andere wel jammer vinden.

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:30

verplaatsen naar morgen een optie?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:35

Voor mij helaas niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:53

Morgen is voor veel erg kortdag, ook omdat sommigen moeten werken :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:04

Ik was benaderd door chelle_dora omdat ik ooit hier al had aangegeven dat ik het leuk vond om te komen fotograferen, maar ik zie nu dat het waarschijnlijk niet door gaat. Erg jammer, al had ik waarschijnlijk toch zonder vervoer gezeten.

Ik kom morgen wel vlak langs jullie en ik heb een uurtje tijd. Misschien dat iemand van de modellen tijd heeft? tussen half 12 en half 1? Niet allemaal aub, heb echt maar een uur de tijd :=

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:07

voor mij kan morgen helaas ook niet. ponylief komt morgenmiddag pas terug van een weekje zeeland met mn zusje! laten we kijken wat het weer doet indd! Zal wel balen zijn, is het heel de week mooi geweest alleen zondag slecht..