[Besloten] Meeting voor borstvoedende bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rumina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 07:59

Cheiba schreef:
Euh en ikke? :o

Drinken?

Rumina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 08:01

Patriciavt schreef:
Als het zo doorgaat als het nu gaat, ga ik ervoor kiezen om niet bijna 2 uur in mn eentje in de auto te zitten :O -O-
Man o man, heerlijk hoor zwanger zijn maar wat een frustratie mijn lijf op dit moment...

Carina woont toch redelijk in de buurt? die moet ook komen en dan kunnen jullie carpoolen en ik dat prachtige meisje van haar eens zien.

Pietnhoes

Re: [Besloten] Meeting voor borstvoedende bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 08:11

Ik kan eventueel ook lekkere Italiaanse pistoletjes maken?
Is alleen niet voor vega s en dan moet ik van sjaps oven gebruik maken.

En dan moet iemand anders fruitsalade maken :D

Ik vind alles best :)

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 08:12

Oh, em patries, ik snap het best hoor dat je niet meer zo lang in de auto wilt zitten!
E de andere mensen van ver.. Hetis best een stukkie idd.. Maar zou het leuk vinden om jullie in het echt te zien.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:16

Waar woont Carina dan?

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:42

Patricia, als je het wel aandurft om naar S oest te komen rijden, kun je vandaar met mij meerijden.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 15:18

Denk dat wij er wel bij zijn. Komen halverwege de middag en eten s avonds graag mee. Geld uitleggen voor bbq of pizza ofzo bij slechter weer is prima! Geen idee nog wat mee te nemen, denk ik nog even over....

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 19:28

Ik bedoeld niet perse een bijdrage als in geld hoor, voor de bbq. Meer zo van, als er voor vanmiddag al veel is en mensen willen graag iets meenemen, dan misschien iets lekkers voor 's avonds. We kunnen toch niet alles op hetzelfde moment eten.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 19:29

Lief Es! Het is meer ook van, als er wel wat is, ben ik niet zomaar weer thuis... Ben dan toch ruim 37 weken zwanger. Misschien moet ik dat ook beetje van me afzetten, maar moet eerlijk zeggen dat ik t wel heel spannend vind :o

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 19:56

Ohzo, dat kan ook ja Sjap!

Pat, na 36 wkn ga ik nooit meer dan een uur van huis. Vind ik een eng idee :o

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 20:01

Ik wilde dat ook niet. Tot Sophie nog steeds niet wilde komen, toen was ik het zat en ben ik met kerst toch nog naar het noorden gereden, ik dacht in een hormonale opwelling, dan blijft ze maar zitten ook, ze bekijkt het maar := :D :')

Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt denk ik en op het laatste moment definitief beslissen. Je kan je er over een week heel anders bij voelen dan nu.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 20:37

Ik snap dat je het geen fijn idee vindt om ver van huis te gaan. Het aanbod staat in ieder geval als je toch wilt gaan.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 20:55

Voor jullie is het natuurlijk anders omdat jullie thuis bevallen. Ik had de laatste dagen steeds mijn nood-tas bij maar verder ging ik overal heen. Er is altijd een ziekenhuis in de buurt en als je 's avonds of in het weekend bevalt heb je toch niet je eigen gyn. Wel spannend al die laatste loodjes.

Stuur ik jullie een portie zon op?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:34

Neeee Joann!!! Genoeg zon hier :+ !!!!!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:46

Stuur dan komende week maar een klein beetje hierheen ;-)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:08

Is onderweg :D :j

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:09

"" kssst ga weg zon!!!! en neem die warmte mee!"" ~~}>

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:00

:\ Lieke en ik komen vrijdag niet. Lieke haar vlekjes zijn wat uitgebreid terwijl de koorts vanmorgen weg was. Vorige week hebben we een mini meet gehad en daar hoorde ik dat er ook een kindje was geweest met koorts en rode vlekjes. Het lijkt mij dus besmettelijk en aangezien ik het zelf heel erg vervelend vind als mijn vriendin langs komt met een stront verkouden kindje ga ik dus zeker zelf niet op stap naar andere kindje als mijn kindje "iets" heeft :)

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 10:19

Hm jammer Marijke. Ik vraag me wel af of Sophie een besmettelijk iets had hoor, het ontstond direct na het Rutbeek en was ook de volgende dag alweerbijna helemaal weg, zonder dat het uitbreidde verder.

Maar, misschien ook gewoon hier vragen aan mensen of ze het erg vinden als Lieke komt? En aankijken hoe het zich ontwikkeld? Je kan natuurlijk niet voor anderen bedenken of ze het vervelend vinden als je met een kindje dat misschien iets heeft komt, dat kan je het beste aan die dames vragen! Al kan ik me goed voorstellen dat je niet komt.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:36

Klinkt als de 5e ziekte. Ik heb geen bezwaar tegen "vlekkenkindjes". Ze moeten die ziekten toch doormaken. Als Lieke er echt ziek van is, dan kan ik me voorstellen dat het voor haar niet leuk is om te komen. Maar ik heb er geen bezwaar tegen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:53

Ik kreeg net een pbtje van nog iemand van de mini meet en haar kindje was wel ziek geweest maar zou volgens de ha niet meer iemand kunnen besmetten. Dat geloof ik dan ook direct :)

Zelf wist k niet meer precies welk kindje wat had gehad sjap dus ik vond het lastig Namen te noemen en weet dus echt niet hoe ze er dan aan komt? Misschien een camping gast? we hadden wel een ziek gezin. .. Zie wel dat mijn vorige post er heel kort/vinnig staat en dat bedoel ik zeker niet. Mijn angst Is om andere kindjes ziek te maken en evt zwangerschappen in gevaar te brengen. Zelf heb ik er namelijk wel moeite mee als er zo'n gespikkelde beer binnen komt en ik daar zou zijn met Lieke :)

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:02

5e ziekte hier al gehad, dus geen bezwaar :)

edit: ik lees dat de 5e ziekte het meest voorkomt bij kindjes tussen 4-10 jaar. Fabiënne heeft dan dus de 6e ziekte gehad, maar alsnog geen bezwaar hoor!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:07

Ik weet dus niet wat ze heeft hè :)

Heb vanmorgen de huisarts gebeld en het verhaal verteld en zij dacht aan koorts vlekjes. Maar ik weet het zelf niet en zolang Lieke zich zo blijft gedragen hoef ik ook niet langs te komen. Net temperatuur gemeten en die was 37.1

Eerst 38.6 toen 38.8 toen 37.5 en nu 37.1
De hoogste waren Gister avond. De laatste 2 vanochtend

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:10

Fabiënne is gevaccineerd volgens schema en al het andere kan ze maar een keer gehad hebben :D

Ik hoop dat L ieke zich snel beter voelt, alstijd zo sneu als ze koorts hebben :(:)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:41

muts_marijke schreef:
Zelf wist k niet meer precies welk kindje wat had gehad sjap dus ik vond het lastig Namen te noemen en weet dus echt niet hoe ze er dan aan komt? Misschien een camping gast? we hadden wel een ziek gezin. ..

Robin heeft de 5e of 6e gehad zonder zelfs maar in contact te komen met een kind. Wij hebben nl weinig contacten in de buurt met kinderen en helaas ook geen speelgroepjes. Ik denk dat ze het heeft gekregen via het winkelwagentje in de supermarkt, een andere manier kan ik niet bedenken.