Van mij hoeft het ook niet super duur, maar voor weinig geld kan je ook een hoop leuke dingen doen. Je hebt ook van die stads spellen.. Kennen jullie dat? Dingen als wie is de mol etc.
Van mij hoeft het ook niet super duur, maar voor weinig geld kan je ook een hoop leuke dingen doen. Je hebt ook van die stads spellen.. Kennen jullie dat? Dingen als wie is de mol etc.
Kijk even op die link! Ik weet er ook het fijne niet van hoor, maar het klinkt wel gigantisch leuk! En je leert elkaar - denk ik - op een leuke manier kennen.
O het idee van die spellen klinkt inderdaad wel als heel leuk! Misschien handig om vooraf wel even goed kennis te kunnen maken. Want zonder informatie van wie is wie, is het misschien wel lastig.
Citaat:
Jullie spelen al een Wie is de Mol programma vanaf een kleine 28,50 euro per persoon.
Als we trouwens echt midden in het centrum afspreken ga ik met de trein hoor. Parkeren in het centrum is onwijs duur. Maar Chantalliiejj (en eventueel anderen??) je kan dan wel met korting met mij meereizen met de trein.