wilmatj schreef:ook ik kom me melden,
ik ben Wilma, woon in montfoort ( dorpje in de buurt van utrecht ).
woon nog bij mijn ouders op de boerderij.
we zijn met ze 6e thuis.
op deze boerderij ben mijn eigen paardenbedrijfje aan het opbouwen, we hebben nu 7 stalletjes. waarvan er 4 gevuld met mijn eigen paardjes.
en 3 wil ik pensionpaarden in zetten.. maar omdat er zoveel legen stallen zijn in de buurt loopt dat nog niet heel geweldig. met 2 van mijn paardjes geef ik paardrijlessen
verder heb ik nog een hondje, een konijn en een hamster.
uhm wat nog meer te vertellen, ben sinds 3 maanden ongeveer vrijgezel na een relatie van 5 jaar. En dat bevalt (te) goed. ik ben net klaar met mijn school.. en nu vooral werkzoekend (parttime ) en me bedrijf uitbreiden..
klein stukje aanvullende info over mij: ik zou mij eens omschrijven:
volhouder, eigenwijs, vrolijk, gezelligheidsmens, soms een beetje lui maar als ik eenmaal bezig ben dan ben ik een harde werker! Verder ben ik iemand die de grootste toekomst plannen en vooral dromen heeft en iemand die er alles aan doet om deze uit te laten komen. Nu nog opzoek naar een geld boom zodat het een stukje makkelijker zou worden.
Ook heb naast mijn paarden en andere diertjes nog wel hobby's maar zit met hetzelfde probleem als jou, veel te weinig tijd. Ik hou van fotografie, vooral de dierenfotografie, maar omdat de apparatuur nogal door is en mijne pas overleden zijn ligt dit stil. Ik ben graag creatief bezig, en dat uit zich elke keer weer op een andere manier! Ik ga graag leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen dit kan echt vanalles wezen.