[BESLOTEN] De M amazones gaan meeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_K

Re: [BESLOTEN] De M amazones gaan meeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:49

Nee is niet in Tilburg. We proberen een locatie te vinden in de buurt van Utrecht. Marieke is daar mee bezig.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:51

Sander klinkt goed, wel prijzig maar heb ik voor hem wel over!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:58

Ik ook wel :D

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:29

En antwoord van Tonnie:
Leuk dat jullie topic zoiets organiseert. Kennis vergaren is altijd welkom. Helaas heb ik geen mogelijkheid op zaterdag, omdat ik dan al de hele dag les moet geven, en op zondag heb ik meestal wedstrijd, dus ik zie helaas geen mogelijkheid om aan jullie vraag te kunnen voldoen,

Bedankt voor jullie aanvraag en succes met het organiseren van een instructie dag,

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:47

Balen van hem, hij is ook zo onwijs goed!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:51

Ah super jammer van tonnie!
Sander ken ik verder niet maar zal wel goed zijn :P
Nu mn best doen om dan een centrale en goedkope locatie te vinden om het voor iedereen aantrekkelijk te maken :P

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:54

Fijne reactie van Sander!

Ben ik een zeurpiet als ik zeg dat ik het wel ''zonde'' vindt om 1,5 uur te gaan rijden met de trailer terwijl hij hier om de hoek zit :o ?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:56

Dat is wel zo Laura maar het is voor degene uit het zuiden zo wel erg ver. Dan is het 'eerlijker' om het ergens centraal te organiseren (iig een poging wagen tot) zodat het ook voor ons nog te doen is.

Als Emmelie de clinic was komen geven, die zit ook bij mij zowat om de hoek maar dan was alsnog gewoon ruim 1 uur voor naar het middel van nederland gereden zodat het voor jullie ook een beetje te doen is.

Want het ligt een stuk boven amsterdam en is ruim 2 uur tot 2,5 uur rijden met de trailer en Ninz bijvoorbeeld had ook interesse in een clinic, die komt uit Limburg. Dat word voor haar bijvoorbeeld dan nog meer van de zotte ik denk ruim 3 uur trailer rijden.
Laatst bijgewerkt door Queelens op 13-07-13 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:57

Lauura schreef:

Ben ik een zeurpiet als ik zeg dat ik het wel ''zonde'' vindt om 1,5 uur te gaan rijden met de trailer terwijl hij hier om de hoek zit :o ?

ben ik met je eens, misschien ook leuk om dan een kijkje op zijn stal te nemen. Ergens anders moet je ook nog accommodatie huren en waarschijnlijk brandstof voor hem erbij

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:59

Bonny_CT schreef:
Lauura schreef:

ben ik met je eens, misschien ook leuk om dan een kijkje op zijn stal te nemen. Ergens anders moet je ook nog accommodatie huren en waarschijnlijk brandstof voor hem erbij

Meestal rekenen ze voor zoiets geen brandstof als er meer dan x aantal deelnemers zijn. Ook niks over aangegeven dus ik ga er vanuit van niet.
Maar zoals ik al zei, als we niks kunnen vinden regio utrecht kunnen we alsnog kijken of iedereen hier uit het zuiden een beetje bereid is om daar helemaal naartoe te rijden. Ik persoonlijk vind het best ver we hebben er al geen zuinige auto voor staan en weet ook niet of papa daar zo blij mee zal zijn.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:01

Ik heb trouwens nog naar die vereniging gemaild over de accommodatie. Van die andere tot op heden niks gehoord. Verwacht ook niet daar nog iets van te krijgen eigenlijk anders had ik al wel een mailtje terug gehad.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:09

Ja je hebt ook wel gelijk dat het er voor iedereen wel wat te zeggen is als je het ergens anders doet.. Maar dan vind ik 65,- excl bakhuur excl benzine (wss ook excl zijn benzine) aardig duur voor hem

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:17

Klopt het is ook duur. (hoewel ik wel eens meer geld heb betaald voor een clinic)
Maar ik vind het wel zo fair om het in het midden van het land te doen zodat iedereen ongeveer evenveel kwijt is en er zoveel mogelijk mee kunnen doen. Want ik weet bijna zeker dat als het bij Sander op stal is al een deel afhaakt omdat het te ver is en dat vind ik zonde.
The same voor als we het hier in het zuiden zouden doen, dan zouden jullie hoogst waarschijnlijk ook afhaken omdat het te ver is.
Verder hoeven we niet perse naar Sander (als dat te duur word) en kunnen we verder kijken dan onze neus lang is want er lopen zat instructeurs rond die een leuke clinic kunnen verzorgen.

Ik mail zo ook nog even naar de Frissche R.oemer in Oud-Zuilen. Ten noorden van utrecht zit dat net.
Ben er volgensmij wel eens langs gelopen, heb daar in de buurt op stage gezeten :P

Edit: Ook een mail verzonden naar Mar.sua in Maarssen. (ook ten noorden van Utrecht) toevallig ook regelmatig langs gereden toen op stage zat daar en ziet er prima uit.

en naar stal br.ouwer in H.armelen (ten westen van utrecht)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:30

Ik heb ook naar Hi.ippisch centrul harmelen gekeken. maar dat ziet er wel erg luxe uit en staan drie dames die subtop etc rijden die daar zelf ook lessen verzorgen. Ik kan ze mailen maar ik ben bang dat ze er niet zo snel voor open staan daar een clinic door iemand anders te organiseren?

Overigens wel een hele mooie accommodatie haha!

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:31

Goed bezig Marieke.
Ik wordt ondertussen wel moe van die discussie steeds over de locatie. Ik stel voor om eerst eens alle reacties af te wachten en dan te kijken wat de opties zijn. We gaan toch niets vinden wat iedereen leuk vind qua locatie, clinicgever en datum. En als het echt te ver rijden is voor iedereen dan kunnen we het altijd nog opsplitsen in 2 clinics.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:31

Harmelen is mooi, daar heb ik jury cursus voorgereden van Dirk de Haas. Misschien is hij ook een optie?

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:32

En reactie van Leida:
De mogenlijkheid voor de zaterdag clinic te geven is geen probleem, het aantal van 10 ruiters zou je op kunnen splitsen in groepjes van 2 dan heb je 5 uurtjes, ik vraag normaal 75 per ruiter, en reisvergoeding.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:33

Mee eens, gewoon niet blindstaren op een locatie en clinicgever en eerst eens kijken wat mogelijkheden zijn. Dan kan pas echt kosten gaan vergelijken, beslissing maken bij welke de meeste willen etc :)

Zie net dat dat hippisch centrum toch open staat voor bak verhuur voor evenementen enzo dus ik ga ze mooi ff mailen!

Oej die L.eida best duur 75 per ruiter en niet eens per uur?
Of hij zij zeer bijzonder goed ofzo? Zelfs P.atrick van de M.eer was goedkoper haha

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:34

Lauura schreef:
Harmelen is mooi, daar heb ik jury cursus voorgereden van Dirk de Haas. Misschien is hij ook een optie?

dat hippisch centrum? en je bedoeld dirk? ik ken hem niet? maar ik vind alles best qua clinicgever :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:40

Ook nog gemaild naar stal H.aarrijn in V.leuten (tussen Utrecht en Harmelen)

Als tussen al deze mail er niks uit komt, weet ik het ook niet meer :+
Net 6 mails de deur uit gedaan :P

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:42

Samenvattend hebben we nu:

Tonnie Huberts: Nee
Emmelie Scholtens: nee
fam. van Silfhout: 65 euro p.p. per 45 min. Niet in het weekend. Onduidelijk of andere locatie mogelijk is.
Karin Retera: 50 p.p.euro per uur.
Sander Marijnissen: 65 euro p.p. per 45 min.
Leida Collins: 75 euro p.p. per uur

Let op: sommige zijn per uur en sommige per 45 min. Ik ben uitgegaan van groepjes van 2 personen. Alles excl reiskosten! dus daar moeten we zeker ook nog rekening mee houden.

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:43

Queelens schreef:
Ook nog gemaild naar stal H.aarrijn in V.leuten (tussen Utrecht en Harmelen)

Als tussen al deze mail er niks uit komt, weet ik het ook niet meer :+
Net 6 mails de deur uit gedaan :P

Thanx :D !!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:46

Ik vind van silfhout nog steeds wel goede optie.. Hun terrein is aardig centraal, kunnen op vrijdag proberen? Als we ver voorruit plannen is het misschien een optie om vrij te vragen oid

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:52

Zit er hier toevallig iemand op LinkdIn, of heeft er iig verstand van? :+

Laura, goed idee om in achterhoofd te houden, misschien voor in de herfstvakantie? Waar zitten hun?

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 14:25

Lunteren