Wie wil er met mij een weekend naar Drenthe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaWitch

Re: Wie wil er met mij een weekend naar Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 19:50

Ik zou graag meeten voor zo'n weekend :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:10

Dat heb ik al eerder aangegeven en ook in mijn vorige post, ik wil eerst zien waar mee ik een weekend weg ga en kijken of het wel klikt. Klikt het niet ga ik liever alleen of niet (en lekker met eigen paarden op pad).

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:17

Je vraagt wie er mee zou willen en mee ten Daniëlle wil en zeg je weer dag je eerst wil afspreken beetje apart ah ha

Dus dan weer we lijstje

-animalwoman
-xDaantjxx

Wij meeten al 28 juli

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:23

Ik heb eerder al aangegeven dat ik ergens in september wilde afspreken om te zien of het met iedereen zou klikken? Misschien ben je dat vergeten?

28 juli gaan we naar het fjordenpaard maar dan zien we nog niet iedereen die mee wil en ook allemaal mensen die helemaal niet mee gaan, ik wil afspreken met alleen de mensen die met mij mee zouden willen naar het Western Kamp zodat ik kan zien of ik me daar in kan vinden. Je neemt het topic redelijk over en dat vind ik nu niet echt prettig! Ik zoek iemand waar het mee klikt en ik weet heel nog niet of dat met jou is, sorry.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:28

Hoezo neem ik het topic over dus als iemand meerdere keren reageert neemt iemand het over nou dan doe jij dat in het meeting topic en in mijn topic
En dan hoop ik dat je aangeeft welk weekend je gaat boeken want ik ga volgend jaar een week en een weekend waarschijnlijk erheen en ander komen we nog bij elkaar haha en anders jammer voor jou

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:31

Zoek: ik bedoel inderdaad dat ik eerst wil meeten voordat we ooit een datum voor weekend afspreken

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:32

Zo zei je het ook haha

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:34

Nou ja gaan we nu zo beginnen? Ik heb duidelijk gezegd dat ik graag ga met iemand waar het mee klikt en je bent erg aanwezig ik weet niet of dat bij mij past. Dit mag toch eerlijk gezegd worden?
Ik open het topic om mensen te leren kennen om mee weg te gaan dus ik mag ook zeggen of dat zo is of niet. Je bent wel erg onredelijk met je vorige post, het is toch normaal dat je niet met iedereen weg wil?
Als ik je post zo lees heb ik duidelijk andere interesses en dan kan je het maar beter van te voren weten dan dat we daar een weekend op kamp zitten met ruzie toch?
Vind het jammer dat je zo reageert, hoop dat je veel plezier heb op kamp zonder mij!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:35

xDaantjxx schreef:
Zoek: ik bedoel inderdaad dat ik eerst wil meeten voordat we ooit een datum voor weekend afspreken

Graag daar ben ik het helemaal mee eens!

Mijn post was dan ook voor Animalwomen bedoeld :o en niet voor jou!

balin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:38

Zou kunnen dat jullie gewoon een ander doel hebben?

Want zoals ik het lees wil animalwoman graag met een grote groep bokkers (misschien zelfs alleen bokkers) een weekend naar Een.
Terwijl Zoek juist graag één (al mag het meer zijn) vaste persoon wil vinden waarmee ze zeker weet dat het klikt en dat ze zich op haar gemak voelt tijdens het weekend.

Dus, misschien is het een idee op de twee topics weer even gescheiden te gaan zien: de ene is voor een bokkers-meeting en/of weekend/week bij de ranch. De ander (dit topic) is voor een maatje voor Zoek.
Nu kunnen de twee wel gecombineerd worden.

Maar, Zoek, als ik heel eerlijk ben krijg ik het vermoedden dat voor jou doeleinden (elkaar echt een beetje leren kennen) een boktmeeting misschien niet het handigste is. Dus misschien kun je kijken wie hier gereageerd heeft en wie je aardig lijkt, en met deze personen een persoonlijke afspraak maken?
Als het dan klikt, kunnen deze 2 personen kijken of ze zin hebben om wel of niet met zijn tweeen tijdens het bokt weekend naar de ranch willen of dat ze met zn 2en naar een ander weekend gaan.
Want als je met een hele grote groep meet, dan zal het hoe dan ook niet om jou gaan (er komt niet 10 man samen om alleen met jou te kijken hoe het klikt), dus dan is het een meeting waarin iedereen het (hopelijk) gezellig heeft. Maar dan gaat het nog niet puur om dat maatje voor jou
(ik weet niet of ik het helemaal goed zeg zo, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

Dat lijkt mij in ieder geval hoe dan ook gezelliger dan hier een discussie over topic-overnames enzo.. We hebben allemaal natuurlijk hetzelfde doel: een leuk weekend naar de ranch, of dit nu wel of niet met een groep van bokt is. ;)
Laatst bijgewerkt door balin op 04-07-13 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

nicoletjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:40

Hoi TS,

Mij lijkt het ook erg leuk om een keer zo'n weekendje te doen.
Ik ben zelf leiding bij het fjordenpaard zo'n drie jaar lang en kom daar al super lang maar heb nog nooit een western weekend mee gemaakt dus het lijkt me super leuk om te gaan met iemand die ik al iets beter ken.

Ik zou het gezellig vinden om met jou in contact te komen, misschien klikt het wel en kunnen we samen gaan:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:47

Dank je wel balin, dit is inderdaad mijn doel en helemaal niet de bedoeling om hier ruzie te gaan maken. Ik zou graag met één of meerdere gaan waar het mee klikt en wil daar graag ook mee afspreken voor het weekend. Dat ik (misschien) mee ga naar de meeting op 28 juli was helemaal niet de bedoeling om daar iedereen al te leren kennen, ik wilde gewoon een leuke middag en daarna afspreken met mensen die echt mee wilde een weekend weg. Het is toch het gezelligst om te gaan met mensen waar je het mee kan vinden? en ik hoef echt niet iemand 100x te ontmoeten het moet de eerste keer klikken en daarna zien we wel!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:48

nicoletjee schreef:
Hoi TS,

Mij lijkt het ook erg leuk om een keer zo'n weekendje te doen.
Ik ben zelf leiding bij het fjordenpaard zo'n drie jaar lang en kom daar al super lang maar heb nog nooit een western weekend mee gemaakt dus het lijkt me super leuk om te gaan met iemand die ik al iets beter ken.

Ik zou het gezellig vinden om met jou in contact te komen, misschien klikt het wel en kunnen we samen gaan:)

Hee, dat is nu eens een leuk bericht! Ik zou heel graag eens afspreken om te zien of het klikt!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:51

Zoek schreef:
hoop dat je veel plezier heb op kamp zonder mij!

Haha dat gaat heus wel lukken ben er al aantal weekenden geweest en kende er nooit iemand en het klikte altijd hopelijk ga jij nog een fijn weekend krijgen want je kan nooit iedereen in zo weekend mee ten en zal altijd met vreemden zitten tenzij je zoveel mensen weet te krijgen om een weekend te vormen

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:52

Meis waarom quote je alleen dit laatste uit mijn bericht? ik bedoel het goed hoor!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:54

zou je moeten weten blijkbaar ben je heel goed om te zien hoe iemand is zonder in rl te hebben gezien

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:57

Sorry maar ik vind je reactie niet prettig, ik ga hier verder dan ook niet op reageren.
Nogmaals ik vind het vervelend dat je het verkeerd/anders opvat dan ik bedoel.

balin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:03

Hoi Zoek, mooi dat je inderdaad niet op de meeting gelijk iedereen wil 'leren kennen'. Dan is je plan denk ik namelijk heel goed haalbaar :D
Ik wil ook best een keer afspreken om te kijken of het klikt, lijkt me best leuk om alvast iemand (of een paar) mensen te ontmoeten als je daarmee op weekend gaat. Ik kan alleen niet op 28 juli.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 21:08

28 juli hoeft voor mij ook helemaal niet, ik wilde graag een keer met alleen de mensen afspreken die mee wilde en dit niet met een andere meeting combineren. Animalwomen gaf aan dat het misschien handig was omdat ik daar toch ook heen zou gaan maar er komen ook mensen die niet mee willen en dat lijkt mij niet fijn om dan meteen te meeten omdat je dan een grote groep hebt en je gezellig klets met mensen die niet mee kunnen.

Lijkt me super leuk om een keertje af te spreken met mensen die echt graag mee zouden willen zodat we kunnen zien of het klikt! Het is niet fijn als je direct op het kamp afspreekt want je wil toch graag een gezellig weekend met mensen die je al een keer misschien meer ontmoet hebt.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:10

Zoek schreef:
Lijkt me super leuk om een keertje af te spreken met mensen die echt graag mee zouden willen zodat we kunnen zien of het klikt! Het is niet fijn als je direct op het kamp afspreekt want je wil toch graag een gezellig weekend met mensen die je al een keer misschien meer ontmoet hebt.

maar je weet toch dat je niet iedereen kan meeten die op een weekend gaat
dus je gaat altijd met vreemden :')

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 21:13

Dat weet ik maar ik zou graag afspreken met de mensen die samen met mij willen gaan, dat er vreemde bij zitten vind ik echt niet erg maar met diegene waar ik mee ga zou het wel heel fijn zijn!
Daarom ook mijn oproep, iemand die gezellig met mij mee gaat en ik die vast kan ontmoeten en waar ik samen (of meerdere mensen) mee op een kamer kan, lijkt me erg gezellig! Wil juist niet alleen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:15

aha op die manier

ik ben al meerdere keren alleen gegaan en je leert daar eerste uur al mensen kennen en dat is zo leuk haha

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 21:18

Toen ik er was had ik ook direct aanspraak, erg leuk weekend gehad ook met al die vreemde mensen. Soms kan je beter maar niemand kennen van te voren hihihi

Alleen het lijkt me zo leuk om samen met iemand te gaan en je ook gezellig kan kletsen voordat je gaat slapen en onderweg gezellig samen wat kan kletsen. De meeste mensen zijn toch met zijn 2e of met een groepje en dan voel je je zo alleen omdat je je er niet altijd kan tussen voegen met een gesprek ;)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:20

Haha oke ik ben altijd het liefst wat op mezelf en ben wat rustiger.
En vaak reis ik er alleen heen met ov en dan komt iris ofzo me bij de bus weghalen.
Vaak ben ik er als eerste en ga altijd als laatste weer weg

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 21:24

Ook gezellig! Ik ben zeker niet verlegen aangelegd maar klets gewoon graag met iemand die ik al een beetje ken, je kan dan ook vaak wat meer delen met elkaar. Ik geniet zeker ook alleen (ben tenslotte elke dag alleen bij mijn twee paardjes) maar bij de groepjes zie je gewoon gemeenschappelijke interesses en dat is natuurlijk ook fijn als je het met elkaar kan delen en dat doe je niet snel met een wild vreemde.