timokyana schreef:Een man en marco fan,dat moet toch goedkomen
Ga voor Leontien! Geheid succes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
countrybas80 schreef:timokyana schreef:Een man en marco fan,dat moet toch goedkomen
Naja fan fan, ik luister er graag naar, ennnn ik dat rooie drumstel op de foto in mijn profiel is ook te zien op de DVD van symphonica in rossoGekocht van zijn drummert.. maar dat ff terzijde
EliseBrouwer schreef:countrybas80 schreef:
Naja fan fan, ik luister er graag naar, ennnn ik dat rooie drumstel op de foto in mijn profiel is ook te zien op de DVD van symphonica in rossoGekocht van zijn drummert.. maar dat ff terzijde
Die foto had ik nog niet gezien! Je hebt wel goeie smaak qua bekkens
countrybas80 schreef:Ik ben alleen maar slap aan het banketstaaf hierzo over bekkens van drumstellen en vrouwen en muziek enzo, , maar ik heb ondertussen nog niks in mn agenda, mn agenda is van uienleer net als mn portomenee, als je er in kijkt schieten de tranen in je ogen!
EliseBrouwer schreef:countrybas80 schreef:Ik ben alleen maar slap aan het banketstaaf hierzo over bekkens van drumstellen en vrouwen en muziek enzo, , maar ik heb ondertussen nog niks in mn agenda, mn agenda is van uienleer net als mn portomenee, als je er in kijkt schieten de tranen in je ogen!
Ok.. Ik heb vandaag dus echt een blonde dag..
Ik dacht "uienleer"??? Gadverdamme, wie verzint er nou zoiets??!
Pas toen ik erop wilde reageren bedacht ik dat dat helemaal niet bestaat..
Tjongejonge.. En dat doet dus een universitaire opleiding![]()
En of je goed met bekkens bent kom ik 5 juli wel aanschouwen
jiehaaa schreef:Lege agenda?
Kan niet. Jouw agenda staat vol met kinderfeestjes, kind naar creche brengen of hoe het ook mag heten als ze 2 zijn, lasagne maken voor Leontien, lasagne opruimen voor Leontien, met Leontien naar Marco luisteren, en dat elke dag opnieuw.
countrybas80 schreef:EliseBrouwer schreef:
Nou !! Ik met mijn niet hoog opgeleide achtergrond, haha had vanmiddag nog een discussie dat vrouwen op lexa of RP perse eenhoogopgeleide man wil hebben, Maar een simpele takeltijger als ik met alleen het voortgezetonderwijs kan best ingewikkelde grapjes maken!!!
Maar jij mag mn bekkens zien 5 julli, en je mag er ook op slaan, ik wou nu wat gaan zeggen, maar dat doe ik maar niet ....
EliseBrouwer schreef:countrybas80 schreef:
![]()
Yeay, ik mag op de bekken van Bas slaan
![]()
Haha, normaalgesproken heb ik grapjes vaak snel door hoor! Alleen op dit moment
nu er weer zonnige dagen komen krijg ik steeds meer blonde lokken die de controle
over mijn brein proberen over te nemen