Tien, heb net ff de routeplanner bekeken. Is het vanuit mij (Castenray, je kent het wel van de SGW) niet makkelijk over Duitsland? Moet toch bijna wel!
Ik rijd niet over duitsland. Ik rijd via Arhnhem en dan richting Venlo. Zeg ik dat goed?Dat geeft de navigatie als kortste route. Heb geen idee hoe het zit met over duitsland rijden. Met trailer rijd ik een uur en 40 min naar het terrein in castenray.
Dat geeft de routeplanner ook aan, dan zou ik er 1,5 uur over doen (zonder trailer!) Nou dan haal ik dat makkelijk in een kortere tijd, als jij 1 uur 40 minuten rijdt met trailer. Tnx
wellicht anders een andere locatie als tien het niet meer ziet zitten om zo veel man over de vloer te hebben? Ik doe het graag maar veel ruimte is er niet. Wel knus haha
Hier kan het ook in de tuin en binnen. In het nieuwe huis is ruimte genoeg Het zwembad hebben we dan ook opstaan, dus wellicht ook leuk voor de kids als het zwemweer is. Moet alleen genoeg stoelen zien te regelen dan, maar dat zal wel los lopen
Ah kijk genoeg aanbiedingen. Dan is misschien onze flat van 4 hoog misschien niet de beste keuze maar mag altijd nog natuurlijk. Laten we de datum dan maar gewoon staan.
Tientjuh: Uiteraard komen we ook nog heel graag naar jou toe maar kan me voorstellen dat je het even te druk vind.
Ik zal eindelijk eens reageren. Wat mij betreft gaat de meeting gewoon door. Zal even informeren bij mijn ouders nar de mogelijkheden. Wel fijn dat er evt een plaats achter de hand is