Ja dat begint morgen Ik dacht toch dat ze mee reed! Ze zei vorige week ook dat ze nu 2 weken wedstrijden had dus dat het zoiezo pas later kon.
Babbelkous
Geplaatst: 31-07-13 14:18
Seltje schreef:
Oh, Kara spreekt mij ook wel aan, als ik mijn nieuw zadel tegen dan gewoon ben, en het trailerladen lukt wat vlotter, dan wil ik ook wel komen (ook van het noorden van Antwerpen, Babbelkous)
Ik neem momenteel (sinds kort) dressuurles van L izzy van H ien. Vanaf 6 personen komt ze een dag ter plaatse. Ze vraagt 45€ per uur geloof ik. Ze geeft echt super les en heeft zowat een 'eigen systeem' qua rijden/trainen, waar ik me o.a. heel goed in kan vinden en ook een leuke visie op paardrijden! ken verschillende mensen die er les bij volgen. Ze maken mooie vorderingen en hebben er heel graag les van. Je kan ook een tijdje voort met al hetgeen ze aanbrengt
Jammer genoeg geen financiën om mee te doen. We hebben een reisje Italië geboekt en neem sinds kort les van een duurdere lesgeefster. Als het toegelaten is, kom ik wel als toeschouwer
Wie heeft er hier interesse in een workshop 'sportmassage'? Ik heb een paar jaar geleden deze cursus al eens gevolgd en je steekt er superveel van op! Je kan blokkades vroegtijdig ontdekken en zelfs voorkomen door de spieren heel soepel te maken. Dankzij die massages is mijn paard van boommaat 1 in 1jaar tijd naar boommaat 3 gegaan omdat haar spieren zo goed konden groeien!
Je helpt snel ontstekingen, verrekkingen ed weg te werken bij je paard alsook problemen in de organen mbv kruidentherapie.
Kort samengevat: 1dag (of avond + volledige dag als er heel veel interesse is) voor 90 euro. - Theorie - Leren voelen wat er eventueel mis is op proefpaarden - Analyseren 1+1= 2 vanwaar komen de rode zones? - Leren Direct verlichting geven aan het paard dmv accupressuur - Nakijken op verschil
Wat wordt er gebruikt: -Sportmassage -Accupressuur - Kruiden - Reflexmassage
Rijden is hier momenteel mss iets minder interesse in, omdat ik volgende week eentje met GS kan gaan rijden. Niet teveel switchen voor mijn dreuzel, daar gaat die dan vast weer raar van gaan doen vrees ik.
petitparis
Geplaatst: 07-08-13 12:56
ik wil ook fija. gaat me meer opleveren dan rijles met mijn brokkenpiloot