Bij deze ga ik me helaas afmelden bij dit uitje. Ik wil andere plannen maken in die periode dus moet ik een keuze maken. Heel veel plezier. Gr janna
Kaaaren
Geplaatst: 17-04-13 11:32
Even alles op een rij, als ik iets vergeten ben laat het me weten
CLINIC
- Listiglistje Linda met Aqanto S (Z) Breugel - Hayka Maya met Zenith (Z) Mariahout
- Kaaaren Karen met Belladonna (M) Aalst/Waalre - Tamaramt Tamara met April (M) Heeze - Sandranbr Sandra met Baloe (M) Nuenen
- Lin1983 LindavH met Eer Ravel (L) Nuenen - ietjelover Anne met Vivaldi (L) Heeze
- Patty Patty met Chickie (B/L) Heeze/Leende - Leonie87 Leonie met Empaier (B/L) Heeze
Fotografe clinic: obelix - Sandra
Clinic gever : Ineke Jansen, +/- 50 euro per uur , data's ? Karin Retera, +/- 100 , data's ? Misha koot, ?? , data's ? Tonnie Huberts, 50 euro per uur , data's ? Theo hanzon, €40 pp v 45 min v 2 personen excl. reiskosten (50 euro enkel) Jan Wolfs, €45 per uur, maar 1 combinatie tegelijk
Locatie Clinic: - Rv Heeze, Mag. Kosten onder voorbehoud €5 per combinatie - Stal Theunissen. Mag. Kosten? - Rijvereniging Leende ?? - Bij Suus op stal (M.u.v 13 juli ) waarschijnlijk Kostenloos
Locatie/eten: - Pattypaard in Leende , +/- 15 euro. Alle data's mogelijk. (A-Z barbeque + drank) - Aqua best (bruisend) : Niet mogelijk op 13(/14?) juni i.v.m. extrema. Andere data's ? - De Bengel in Nuenen/Eindhoven/Veldhoven : Afhankelijk van wat je neemt maar is niet al te duur wel lekker eten, alle data's mogelijk
Niet heel veel Sandra, wat wel duidelijk is geworden is dat het denk ik niet doorgaat zoals we het met z'n allen hadden bedacht door de gezelligheid in het andere topic. De impact daar van had ik even niet goed ingeschat.
Misschien kunnen we beter de plannen van de baan vegen en het in het najaar ofzo nog eens proberen om iets leuks op te zetten?
Misschien kunnen we alleen het BBQ gedeelte oppakken. Dit vereist minder organisatie en heeft ook weinig verplichtingen en iedereen kan mee. We prikken gewoon een datum, claimen de tuin van Patty (vind ik persoonlijk de leukste locatie die er nu tussen staat) en gaan daar gewoon zitten met een ieder die zich welkom voelt. Idee?