Ik wil nog steeds graag, maar wacht echt ff af hoe het morgen bij de tandarts gaat. Maar ik ga er van uit dat het wel goed komt Mandy, heb jij nou iets van een kortingspas ofzo?
Ik ken Mandy ook wel en denk dat ik Sandra en Daisy ook wel herken. Bij de kassa's heb je zo'n groot zitgedeelte, daar op elkaar wachten lijkt me het handigst!
Sorry had niet meer gereageerd hier Ik sla even over omdat Julian een dierentuin trauma heeft. Is helemaal de kluts kwijt geraakt na het zien van 1 olifant,keer daarop weer geweest en hij heeft er nu nog nachtmerries over. Vandaar dat we even de rust terug opzoeken.
Sandra, hoe gaat het met je tand? Nog veel pijn? Ben je er morgen gezellig bij dan? Enne, C1000 zegels, heb je dan entree vrij? Anders mij so ff vragen.
Malima
Geplaatst: 04-04-13 15:19
Geen vrije entree maar met 15 zegels krijg je 15 euro korting. Moet je de zegels wel inwisselen bij de c1000 voor vouchers en dan via de site van c1000dagjeuit het kaartje kopen.
Kun je daar ook iets te eten kopen met gewoon geld? Zie dat ze het op de site hebben over cadeaubonnen en apengeld wat je bij de entree moet kopen en waar je in het park mee kunt betalen.