Nee hoor Alleen er is buiten de strook langs de Oude Maas bij hotel Ara en de parken Munnikenpark en Develbos niet zo heel veel. Develbos is erg leuk geworden, ruiterpaden daar ook enzo... Dus er is best wat, maar de hele omgeving hier is niet zo heel spannend toch
Uhm, allang. 19 mei staat er een paar pagina's terug
RandyOrton25
Geplaatst: 29-03-13 14:15
xDenies schreef:
Uhm, allang. 19 mei staat er een paar pagina's terug
Ja sorry whahah staan zoveel shoots op de agenda gooi hem er gelijk in ben soms het overzicht kwijt
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-13 10:07
Oke lieve mensen. Na goed overleg met iemand die prompt gister een buitenrit naar Hotel ARa had gemaakt, heb ik besloten dat we hier de fotomeeting kunnen gaan houden.
Ik kan er zelf op een veilige route komen met mijn twee paarden. Kwestie dat we de jongste even aan de fiets gaan leren lopen. Maar die is toch atoombomproef, dus komt goed. Dit zal mijn route worden:
Er is een hele grote parkeerplaats, op de Veerweg - heet het. Dus daar kunnen eventuele trailers geparkeerd worden. Persoonlijk wil ik daar niet met de paarden afspreken omdat het toch van een Hotel is, en ik geen gezeik wil krijgen. Wij zullen dus of op het gras of op een 'fietspad' staan te wachten. Laatste fotomeeting hebben we bij de Oude Maas flink t natte gras vertrapt en ik voel me daar nog schuldig over, dus dat wil ik niet nog een keer!
Het leek me leuk om bijv daar waar het Doctorandus J. Borgmanpad leuke stand fotos te maken. In het bos dan bijv. Ook een beetje beweging fotos, en gewoon wat zowel fotograaf als model vragen. En dan daar dat stuk bij de Veerplaat gebruiken om echt even los te gaan zeg maar. Ik wil dit niet tegelijk doen maar apart. Dat steeds één groepje daar heen gaat, dat leek me veiliger en slimmer. Mits het er natuurlijk allemaal goed begaanbaar uit ziet. Ik zie verder geen dieptes in maps
Ik wil nogmaals duidelijk zeggen dat de meeting onder voorbehoud is. Als het gras kletsnat is heeft het vrijwel géén zin. Ook als wij daar als verzopen poesjes staan heeft het geen zin. Verder wil ik ook geen ijskou voor de fotografen, ik weet zelf hoe verschrikkelijk dat is.
Ook wil ik van beide kanten dat ze een beetje met inspiratie komen met standen en foto ideeën. Laatste keer vond ik dat best tegen vallen en stond je daar maar met een opgefokt paard die het ook niet meer wist. Iedereen weet zelf wat hij of zij het beste kan fotograferen, en iedereen weet ook zelf hoe zijn of haar paard er het mooiste op staat
Verder hoop ik op een gezellige meeting, en stralend weer. Als het goed is staan de bomen dan ook al in bloei.
Als iedereen het hier mee eens is, ga ik een nieuw topic openen waar alles vast in staat. En zal ik onze modellen ook wat uitgebreider laten zien
Ik vind het goed het enige waar je rekening mee moet houden is dat dit weer nog wel even aan houd. Ik hoop echt dat het een mooie dag word aan bewolking net als nu heb je ook niet veel