Paardenmeeting delft

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:47

nardxash schreef:
Dan heb ik toch een probleem want me ouders willen dan weten waar ik heen ga en de stad of bibliotheek in delft is dan nog niet open

Je kan toch ook eerlijk zijn?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 19:48

Tesssie14 schreef:
nardxash schreef:
Dan heb ik toch een probleem want me ouders willen dan weten waar ik heen ga en de stad of bibliotheek in delft is dan nog niet open

Je kan toch ook eerlijk zijn?

Dat kan maar wat zou ik dan bijvoorbeeld kunnen zeggen

nardxash

Re: Paardenmeeting delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 19:55

Ik vertel het wel gewoon eerlijk maar Tessa14 wat zijn de tijden van de groepen

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:10

Bij de vorige meeting zei ik ook gewoon ja mam ik heb een fotoshoot met meerdere mensen.

umh volgensmij is het normaal eerste groep tussen 10 en half 11

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 20:14

Tesssie14 schreef:
Bij de vorige meeting zei ik ook gewoon ja mam ik heb een fotoshoot met meerdere mensen.

umh volgensmij is het normaal eerste groep tussen 10 en half 11

Oke bedankt dan zal ik gewoon zeggen mam heb op een forum waar ik lid van ben een meeting en heb me opgegeven als fotografe

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:51

Ja tuurlijk, gewoon eerlijk.zijn! Je ouders kunnen er gewoon bijblijven als ze.dat fijner vinden :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 20:52

LynnDenise schreef:
Ja tuurlijk, gewoon eerlijk.zijn! Je ouders kunnen er gewoon bijblijven als ze.dat fijner vinden :)

Bedankt voor jullie steun en lynndenise wat zijn precies de tijden van de meeting

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:04

Het is wat we zelf willen.natuurlijk, maar als je om 10u begint ben je om 4u klaar. Altijd wel fijn want dan kan je meteen je fotos nog op de computer zetten enz. :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:08

LynnDenise schreef:
Het is wat we zelf willen.natuurlijk, maar als je om 10u begint ben je om 4u klaar. Altijd wel fijn want dan kan je meteen je fotos nog op de computer zetten enz. :)

O dat is wel fijn

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:49

Want heeft dat park een naam

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:51

Ik zou doen dan
groep 1 11 uur
groep 2 12 uur
groep 3 1 uur
dan hebben we 1 uur?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:52

_nvds schreef:
Ik zou doen dan
groep 1 11 uur
groep 2 12 uur
groep 3 1 uur
dan hebben we 1 uur?

Ik vind het goed ga het morgen ff aan me ouders vertellen

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:53

Kom jij dan met jewel nvds

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:53

Nee ben fotograaf.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:53

Oke wel een mooi paardenarts kan ook niet met mij paardje komen die loopt dan voor het huifbed

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:56

Mag je de paarden van de modellen eigenlijk ook aaien

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:58

Hahah wat een vraag. Maar ik denk dat even iemand anders het best de organisatie kan overnemen of in ieder geval je kan helpen. Weet zelf het ook niet helemaal ..

Maar ik denk dat het je zelf niet gaat lukken

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:57

Aangezien ts haar ouders mogelijk niet eens weten waar ze zal uithangen kan ik als volwassene er niet
Achter staan om hierbij te zijn.
Daarnaast, paardjes aaien doen we op de manege.
Meiden succes maar ik haal mijn naam van de lijst.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:58

chelle_dora schreef:
Bij deze even het lijstje correct.. aangezien mijn naam nog altijd chelle_dora is en niet chelmer.. oeps :Y)

Fotografen :

1. _nvds
2. Erna_
3. Nardxash
4. desireek
5. lynndenise
6. Ingvild

Modellen

1. chelle_dora
2. Tesssie14
3. Jolmer20

1. lottejulia
2.
3.

1.
2.
3.

Datum : zaterdag 11 mei ..

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 08:07

_nvds schreef:
Hahah wat een vraag. Maar ik denk dat even iemand anders het best de organisatie kan overnemen of in ieder geval je kan helpen. Weet zelf het ook niet helemaal ..

Maar ik denk dat het je zelf niet gaat lukken

Klopt ga het ook vanavond vertellen dan weten ze waar ik ben maar weet iemand hoe dat park heet

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 08:18

De informatie de tijden: eerste groep 11 uur tweede groep: 12 uur groep 3:1 uur plaats park bij porseleine fles als iemand het adres heeft is dat goed

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 08:29

zodiacje schreef:
Aangezien ts haar ouders mogelijk niet eens weten waar ze zal uithangen kan ik als volwassene er niet
Achter staan om hierbij te zijn.
Daarnaast, paardjes aaien doen we op de manege.
Meiden succes maar ik haal mijn naam van de lijst.

Waarom wil je dan niet.mee of meld je je af

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 09:20

Of heb ik iets fout gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:23

Ik wil eerst weten hoe we dit gaan doen.

Wat worden de indelingen, waar gaan we heen, hoe lang staan we er iedere keer en komt iedereen wel opdagen. Niet dat straks de helft niet komt omdat paps en mams hebben gezegd dat het niet mag.

Misschien een idee om de tijden sowieso nu vast te gaan zetten, en verder wellicht een paar data neer te zetten zodat we kunnen stemmen wanneer iedereen tijd heeft en zodat er eventueel ouders mee kunnen als ze het niet vertrouwen (zodat we dus ook rekening kunnen houden met werkende ouders).
Ik snap dat de gemiddelde leeftijd hier dus wat lager ligt, en dat er dus rekening gehouden moet worden met ouders, maar bedenk dit alsjeblieft van tevoren en overleg dit van tevoren in plaats van halverwege pas. Als het namelijk zo half-half blijft, organiseer ik er zelf wel een, weten we in ieder geval met z'n allen waar we aan toe zijn.

Edit: waarom zodiacje niet mee wil staat op zich vrij duidelijk omschreven;
ouders weten er niet van af, en zij vindt het dus niet prettig om mee te werken aan zoiets "stiekems". Ook als er wat gebeurd (het blijven paarden dus er kan al-tijd wat gebeuren) is het prettig als je ouders er dus niet daarna pas achter komen dat jij echt niet in de stadsbibliotheek zat.
En de opmerking paardje aaien kan ik me op zich ook wel in vinden. Snap dat het leuk is om een meeting te organiseren met allemaal paarden, maar onthoud wel dat het een fotomeeting is en ik met mijn pony langs kom voor portfolio's van de fotografen en foto's voor m'n eigen plezier. Pony aaien mag altijd, maar dan kan je beter een keer langs komen op stal en een keer komen rijden als dat een geschikte combinatie zou zijn. Dus ik hoop niet dat dat de gemiddelde verwachting is want dan ben ik ook vrij snel klaar :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 11:49

chelle_dora schreef:
Ik wil eerst weten hoe we dit gaan doen.

Wat worden de indelingen, waar gaan we heen, hoe lang staan we er iedere keer en komt iedereen wel opdagen. Niet dat straks de helft niet komt omdat paps en mams hebben gezegd dat het niet mag.

Misschien een idee om de tijden sowieso nu vast te gaan zetten, en verder wellicht een paar data neer te zetten zodat we kunnen stemmen wanneer iedereen tijd heeft en zodat er eventueel ouders mee kunnen als ze het niet vertrouwen (zodat we dus ook rekening kunnen houden met werkende ouders).
Ik snap dat de gemiddelde leeftijd hier dus wat lager ligt, en dat er dus rekening gehouden moet worden met ouders, maar bedenk dit alsjeblieft van tevoren en overleg dit van tevoren in plaats van halverwege pas. Als het namelijk zo half-half blijft, organiseer ik er zelf wel een, weten we in ieder geval met z'n allen waar we aan toe zijn.

Edit: waarom zodiacje niet mee wil staat op zich vrij duidelijk omschreven;
ouders weten er niet van af, en zij vindt het dus niet prettig om mee te werken aan zoiets "stiekems". Ook als er wat gebeurd (het blijven paarden dus er kan al-tijd wat gebeuren) is het prettig als je ouders er dus niet daarna pas achter komen dat jij echt niet in de stadsbibliotheek zat.
En de opmerking paardje aaien kan ik me op zich ook wel in vinden. Snap dat het leuk is om een meeting te organiseren met allemaal paarden, maar onthoud wel dat het een fotomeeting is en ik met mijn pony langs kom voor portfolio's van de fotografen en foto's voor m'n eigen plezier. Pony aaien mag altijd, maar dan kan je beter een keer langs komen op stal en een keer komen rijden als dat een geschikte combinatie zou zijn. Dus ik hoop niet dat dat de gemiddelde verwachting is want dan ben ik ook vrij snel klaar :)
je heb gelijk ik zal het er met me ouders over hebben en dan kan ik beter op de manege paarden aaien sorry voor die vraag