nardxash schreef:Dan heb ik toch een probleem want me ouders willen dan weten waar ik heen ga en de stad of bibliotheek in delft is dan nog niet open
Je kan toch ook eerlijk zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_nvds schreef:Hahah wat een vraag. Maar ik denk dat even iemand anders het best de organisatie kan overnemen of in ieder geval je kan helpen. Weet zelf het ook niet helemaal ..
Maar ik denk dat het je zelf niet gaat lukken
chelle_dora schreef:je heb gelijk ik zal het er met me ouders over hebben en dan kan ik beter op de manege paarden aaien sorry voor die vraagIk wil eerst weten hoe we dit gaan doen.
Wat worden de indelingen, waar gaan we heen, hoe lang staan we er iedere keer en komt iedereen wel opdagen. Niet dat straks de helft niet komt omdat paps en mams hebben gezegd dat het niet mag.
Misschien een idee om de tijden sowieso nu vast te gaan zetten, en verder wellicht een paar data neer te zetten zodat we kunnen stemmen wanneer iedereen tijd heeft en zodat er eventueel ouders mee kunnen als ze het niet vertrouwen (zodat we dus ook rekening kunnen houden met werkende ouders).
Ik snap dat de gemiddelde leeftijd hier dus wat lager ligt, en dat er dus rekening gehouden moet worden met ouders, maar bedenk dit alsjeblieft van tevoren en overleg dit van tevoren in plaats van halverwege pas. Als het namelijk zo half-half blijft, organiseer ik er zelf wel een, weten we in ieder geval met z'n allen waar we aan toe zijn.
Edit: waarom zodiacje niet mee wil staat op zich vrij duidelijk omschreven;
ouders weten er niet van af, en zij vindt het dus niet prettig om mee te werken aan zoiets "stiekems". Ook als er wat gebeurd (het blijven paarden dus er kan al-tijd wat gebeuren) is het prettig als je ouders er dus niet daarna pas achter komen dat jij echt niet in de stadsbibliotheek zat.
En de opmerking paardje aaien kan ik me op zich ook wel in vinden. Snap dat het leuk is om een meeting te organiseren met allemaal paarden, maar onthoud wel dat het een fotomeeting is en ik met mijn pony langs kom voor portfolio's van de fotografen en foto's voor m'n eigen plezier. Pony aaien mag altijd, maar dan kan je beter een keer langs komen op stal en een keer komen rijden als dat een geschikte combinatie zou zijn. Dus ik hoop niet dat dat de gemiddelde verwachting is want dan ben ik ook vrij snel klaar