Misschien dat ik wel even kom kijken Lekker dicht in de buurt.
wollie2004
Geplaatst: 15-02-13 11:56
Ja indd niet op de pakeerplaats van Venhof zelf, maar of ervoor, daar is voldoende plaats, of bij het bord is ook wel makkelijk. Als ik veel mensen met honden bij elkaar zie staan kom ik daar wel op af
Mijn jeep houdt wel van berm en modder, dus ik zal de parkeerplaatsjes voor jullie vrij houden Bij het bord zijn 2 of 3 verharde parkeerplaatsen dacht ik
zucht stom facebook.... Naja als je komt kijken zie je het vanzelf wel! (in profiel staat ook een foto)
MontyRulezz
Geplaatst: 15-02-13 12:42
Hoe doen we het dan met de 2 groepen? Gewoon allemaal tegelijk komen? Anders wordt het lastig om elkaar terug te vinden. Haha ik weet het niet, ik heb zoiets nog nooit gedaan .
Lijkt me voor de modellen niet ideaal als ze al vooraf moeten komen en pas de 2e ronde aan de beurt zijn. Denk niet dat de hondjes dan nog veel zin hebben.
We hebben ruimte ertussen in en ik kan ze anders gewoon ophalen op de parkeerplaats. Dan samen de groepsfoto maken en kan groep 1 naar huis en groep 2 starten.
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, laat staan georganiseerd
Haha Ik heb het ook nog nooit gedaan.. Vind dat je het goed organiseerd hoor Shaya_ Denk ook dat dat beter is ja. Zou jammer zijn als de honden er geen zin meer in hebben..
MontyRulezz
Geplaatst: 15-02-13 13:11
Haha ik vind het ook goed georganiseerd hoor , petje af.
Ik dacht al hetzelfde namelijk, als ik er al 2 uur rond hang denk ik dat hij wel moe zal zijn, vind het een prima plan zo!
( Ik moet wel vroeger komen, moet Mutz eerst flink afmatten aan een longe touw, anders is er niks aan te vangen met haar, ze is een energie-bom.) Hopelijk word het wat met haar........en zo niet, was het een uitje en meteen een les voor Mutz
Als er nog 2 modellen zijn kan je mee. Want nu is de verdeling zo dat iedereen aan de beurt komt. Dus mensen die net te laat waren, er kunnen er nog 1 in groep 1 en 1 in groep 2 bij als LillLady mee gaat als fotograaf
KimD
Geplaatst: 17-02-13 00:23
Uuh ik snap het niet helemaal, volgens mij als ik het groep begrepen heb staat één hond in groep een en één hond in groep twee?
dan wil ik wel komen (nu ja als ik met iemand mee zou kunnen rijden zou dat het makkelijkste zijn niet echt handig met het OV) woon zelf in echt pal langs de snelweg
Klopt. Omdat je de honden niet tegelijk kan laten fotograferen.
@karli, je bent welkom. Dan kan je eventueel samen met een fotograaf 1 model fotograferen en zo een 2 tal vormen. Mochten er geen modellen meer bijkomen.