Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
justin4ever schreef:Ik wil ook meedoen!!!
Eventueel de mogelijkheid om op mijn andere haflinger mee te rijden dus als iemand geen knol heeft magtie mee!
Je kan ook parkeren in kaatsheuvel bij de ijsbaan als het teveel word en dan elkaar tegenmoet rijden ofzo?
Mijn voorkeur gaat uit naar de zaterdag iig maar zondag kan als ik op tijd vrij vraag.
Heb niet alles gelezen omdat bokt (of mijn internet gewoon) heel traag is maar ik meng me er even tussen
Overigens vind ik diverse tempos prima maar met een grote groep een beetje uitkijken denk ik.
Ik ga ook niet knoeihard racen in het zand, ken er genoeg die hun paard op ide manier kapot/geblesseerd hebben gereden.
Waaronder de eigenaresse van mijn oude verzorgpony en heb dus geen positieve ervaringen.
Galopje kan best mits het een niet zwaar stuk is maar ik doe dat niet in het rulle zand
Ilse_123 schreef:De parkeerplaats bij bos en duin is ongeveer net zo groot als die bij giersbergen. Ik vind bos en duin ook prima, maar ik weet niet hoe het zit met de mensen die een paard willen huren? Want volgens mij zit daar niks bij in de buurt(al ken ik die kant van de duinen niet zo).