Haal mij maar van de lijst, moet echt gaan sparen voor onze vakantie. Sorry, volgende keer ga ik wel weer mee naar iets wat deze 'arme' student niet zoveel kost haha.
Ik weet niet of het praktisch is voor Karin, maar zou je niet in Zuidbroek kunnen uitstappen? Geen idee hoe ver dat van Noordbroek ligt, maar misschien is dat een idee?
zo als jullie gelezen hebben ga ik weer een opleiding doen. waardoor ik niet genoeg geld over hou voor deze meeting. ik zou me later kunnen aanmelden maar een opleiding lijkt mij toch belangrijker.
Destination
Geplaatst: 02-02-13 21:47
Ellen_1990 schreef:
Ik neem Desiree en Lizet mee, toch? Kom toch door Westerlee, of vertrek vanuit Westerlee, dat horen jullie nog wel
Als dat kon wel ja! Ik weet niet of het praktisch is dat Lizet naar mijn huis toekomt? Zij woont... raar
haha maar jullie hadden wel een erg mooi uitzicht lisett
PoelieWoelie
Geplaatst: 03-02-13 21:50
Hey meiden! Sorry dat ik zo binnen kom vallen hier, maar ik had misschien nog wel een ideetje voor jullie
Ik organiseer op 22 februari in Jazz Café New Orleans een Ladies Night. Er is een prosecco-tasting en er komt een dame van Christine Le Duc langs Een goede combi voor een gezellige vrouwen-avond dacht ik zo! Je krijgt ook nog een goodiebag mee! Dit alles is maar €10,- (inclusief 3 prosecco's en een goodiebag en hapjes). Heel schappelijk toch? Iedereen is welkom! Als jullie meer willen weten kunnen jullie mij PB'en
Ik ga er ook nog een apart topic voor maken, maar het leek mij leuk dit eerst te delen met jullie