Ik weet niet wat Mien doet bij onbekende paarden, ze is niet altijd even lief! Moet, als het voorjaarsvakantie wordt, maar hard trainen voor het trailerladen enz.
Ik weet de weg daar wel, roep maar hoe lang, en voornamelijk stap, ook ook wel stukken draven, galopje? Ga ervan uit dat een paard gemiddeld 4 - 5km/h stapt, adh daarvan wil ik wel een route maken van ongeveer de tijd die jullie willen?
Ze wouden hier wel nog op wintersport in de voorjaarsvakantie, moet ik dat eventjes afwachten
tinkerplein
Geplaatst: 04-01-13 22:53
Ha,ha Jessica,is Diablo niks voor Johan?
Mel trapt ook niet gelijk,ze dreigt eerst. Ik denk zelf dat de groep wel erg groot wordt om te gaan galloperen,ik weet dan iig dat Mel heeeeel hard wil,ik gallopeer met haar als ik met haar alleen op pad ben,vrijwel nooit in een groep. Dus stappen en draven?Degenen die willen galloperen kunnen altijd nog een extra rondje doen toch?
Groep wordt inderdaad heel groot. Moet er nog even over nadenken of ik Flynn daar wel klaar voor vindt. Groepen is hij gewend, tot een paard of 5. Maar dit is wel van een andere orde.
Daarnaast ben ik het eens met Carolien, galopperen zie ik niet zitten in zo'n grote groep.