Heb even nog een keer gelezen, maar dan is denk ik toch Souburg handiger? Qua station lijkt mij wel, aangezien Middelburg niet heel fijn is (vind ik) Dus zeg het maar, want Miranda moet daar ook worden opgepikt toch?
Naar Souburg komen en met ons meerijden Tam, dat is veel handiger Maya kan vanuit de tunnel bijna rechtstreeks via de N57 doorrijden naar Oostkapelle Voor ons is het niets om sowieso
Dat kan toch? Met hoeveel rijden we vanaf Vlissingen/Souburg dan?
Owja, is het handigst dat Mir of Letiets idd rijden, want jullie willen beiden voorin zitten ivm wagenziekte toch? Dan doen we dat Dan zie ik jullie ws wel bij mij verschijnen!
fliam
Geplaatst: 26-01-13 20:40
Ben er gewoon bij morgen om 14.00 uur. Welke parkeerplaats spreken we af? Volgens mij hebben we dat nog niet besloten (of ik lees er over heen...)
Heranda
Geplaatst: 26-01-13 23:27
Ik ben ineens ff onder voorbehoud, moeder wordt nu naar Goes gebracht (longontsteking), dus ff afwachten en zien hoe het morgen gaat ...
Ik haak helaas af, heb Letiets al ingelicht. Voel me echt een vaatdoek na een nogal gebroken nacht en heb werkelijk overal spierpijn, geen idee waarom? En daarbij als ik op tijd wil zijn ben ik daar met al mn rotzooi en das ook niet zo handig + dat ik Uggs aan heb, niet de beste wandel schoenen
Vindt het jammer, hoop dat jullie het gezellig hebben