Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dennis schreef:[EA] [TK] Schoft onderlegger
Jaja, ik ben aan het verkopen. Hier iemand nog intresse in?
Ik heb er echt zin in!!!! Zelfs nu ik Den nauwelijks heb kunnen trainen. Hij is wel een beetje dik hoor. Dus de knape hengst van de foto's neem ik niet mee, maar ik neem mijn lieve knuffel watje mee
. Heb echt 2 paardjes, een stoere hengst en een knuffel watje. Het is altijd maar afwachten welke ik mee heb
.
dagami"]
[quote="Evy schreef:Volgens mij hebben onze paarden alleen maar oog voor elkaar als ze kunstjes moeten doen![]()
Marieke_456"]
[quote="dagami"][quote="Evy schreef:Volgens mij hebben onze paarden alleen maar oog voor elkaar als ze kunstjes moeten doen![]()
ukkiepuk schreef:Marieke_456 vroeg net in het andere topic of ik ook kwam, maar helaas 11 uur is voor mij veel te vroeg.![]()
Ik moet tot 12 uur werken en dan Zorro nog "uitlaten"Ik zou er denk ik om een uur of 2 pas kunnen zijn.......Volgende keer dan maar
Marieke_456"]
[quote="ShetRullez"][quote="Evy"]
[quote="ShetRullez schreef:ik mag nooit alleen met de tein wreg..!! dat vinden mn ouders echt niet goedword dus maar een andere meeting afwachten
Evy schreef:Ik hoop dat jullie heel veel foto's gaan maken! Heb ik weer kans om een paar mooie af te laten drukken bij de Hema![]()
Marieke_456"]
[quote="Marieke_456"][quote="dagami"]
[quote="Evy schreef:Volgens mij hebben onze paarden alleen maar oog voor elkaar als ze kunstjes moeten doen![]()