Owh nee, dat haal ik niet. Moet lesgeven 18 dus dan moet ik nog naar huis en tot bij u rijden Gaat eerder 20u30 zijn vrees ik (was toch op zaterdag hé?)
Er komen dus mensen eerst tot bij Monia en de andere komen naar het café zelf (enig idee tegen wat uur?). Misschien even een klein overzichtje maken zodat we weten op wie we wanneer moeten wachten?
Diegene die bij Monia eerst komen, gaan we frietjes halen, of gaan jullie al gegeten hebben? Qua drank, Monia heb jij nog wijn over of moet ik iets meenemen?
Welk uur gaan jullie naar het café? En Nathalie, vanaf welk uur kan jij vertrekken? Ik moet tot 18u lesgeven, dus ga rond 19u thuis kunnen vertrekken, dan ben ik mits ik goed doorrij tegen 19u30 bij u.. (ofwel moeten we afspreken aan de autostrade, afhankelijk van waar jij erop gaat is dat misschien sneller)
zwieke
Geplaatst: 11-02-13 15:45
lienbono schreef:
Welk uur gaan jullie naar het café?
Ik denk dat het ook wat te zien is met de andere, nee?
Ik kan dan al vertrekken hoor Lien.. De finale van de 6j is om 16h denk ik maar dat mag k 9 kansen vd tien toch ni meerijden dus ben ik al vanaf 16h klaar
Ik heb gezien dat er in dat café een optreden is die avond, en er komt een discobar die ik niet ken. Hmmm
Dat optreden is gewoon platte rock. Niets meekweelbaar, en ook niet speciaal goed imo. Ik stel voor dat we dus niet te vroeg naar dat café trekken, of gewoon ergens anders naartoe gaan?