Dat is wel zo. Desnoods iets wat voor ons allen dan wel haalbaar is?Desnoods van de zomer picknick. Zeg maar wst
Ik ben voor een picknick!En sowieso mag mijn kamer ook nog gehousewarmd worden, maar ik denk dat Haarlem voor de meesten van jullie een beetje uit de route is
Hey er is weer leven hier Ik ben helemaal voor picknicken hoor, al is Haarlem hier om de hoek dus dat is ook makkelijk te doen
Daantje schreef:Hey er is weer leven hier Ik ben helemaal voor picknicken hoor, al is Haarlem hier om de hoek dus dat is ook makkelijk te doen *sleurt Daan naar topic*
SaZ schreef:Jeej! Kom jij dan in je eentje mijn house warmen? Ik kom wel je bed warmen, mag dat ook? Hee Daan, wel wat meer meeposten hoor!
Sorry, ik heb het zo druk.. Ik lees telkens stiekem een beetje mee hier en daar, maar jullie gaan zo hard dat ik amper tijd heb om echt te reageren Ik zal mijn best doen om wat meer aanwezig te zijn
Uiteraard, ik ben tof Maar als we het binnenkort willen doen moeten we alleen een binnenhuis picknick doen denk ik dan..Misschien kunnen we een high tea doen?
Ja maar... Nu high tea en later picknicken is 2x meeten is veel gezelliger High teaen is gewoon allemaal wat maken, een kop thee zetten en een gezellige dag hebben met elkaar