Noraly_ schreef:Ik heb er ook zin in. Heb alleen nog één puntje, komt er iemand langs utrecht centraal? Ik kan je wel oppikken!
Dat zou super fijn zijn, ik ga verder nooit t station af in utrecht dus dan moet je me maar even zeggen waar je me hebben wilt hihi
Wil net zeggen mn aanbod staat nog hoor haha maar denk dat het voor Nathalie meer op de route is? Anders hoor ik t wel..
Voor mij maakt het niet uit. Ik kom vanuit de Meern. KMF is in principe al in Nieuwegein. Ik hoor het wel .
Voor mij maakt ook echt niet uit en ik heb echt totaal geen topografische kennis haha! Wat is t makkelijkst?
Ik woon in Utrecht en heb een auto dus ik kan ook mensen ophalen van t station. Als t nodig is hoor ik t wel
Je kan in Nieuwegein uitstappen, geen probleem hoor. Uit de tram, bus of taxi dan wel, want treinen kennen ze daar niet...
ja als ik met de bus ga kan ik iig niet met de bus terug.. behalve als ik lang wacht geloof ik en ik moet nog 3 kwartier met de trein dus
Ik weet niet hoe laat gereserveerd was maar de jaarbeurs kan ik wel vinden ja, die zie ik altijd vanaf mijn perron haha
Zou ik mij last minute ook nog mogen melden? Ik woon trouwens in de wijk naast de jaarbeurs op loopafstand van het station en kan daar dus makkelijk mensen oppikken/afzetten.
amorbeertje schreef:Ja, 17:30, Jaarbeurs?Of hoelaat is er gereserveerd?Er is om 18:30 gereserveerd dus 18:00u, doen?