Thanks Cheiba!! Ik denk er nog even overna, even kijken of ik wat kan regelen voor Yasemin en hoe het gaat tegen die tijd! Jacq vindt 't vast niet erg als ik bij haar thuis blijf als jullie gaan wandelen.
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-12 22:03
Dat wou ik net zeggen Nath, lekker hier ff op de bank met de voetjes omhoog terwijl de drukte zich buiten uitleeft. Kijk gewoon tegen dan hoe het gaat!
Ja is wel erg fijn ook, dan kan ik eventueel ook naar huis als het niet gaat oid! Toch fijner dan afhankelijk te zijn van iemand anders. Maar Cheiba nogmaals wel bedankt voor je lieve aanbod! Levent zag t eerst niet zo zitten whaha, maar alles voor zn vrouw he.
ukkiepuk
Geplaatst: 18-12-12 13:31
Ik wacht ook nog een beetje op lastminute Maar kans is groot dat ik samen met DL kom, VL komt denk ik niet mee, maar heb het hem nog niet gevraagd Ik vermoed dat hij denk dat hij niet op zijn plek is tussen al het bv en doekpraat, maar ik zal het in de groep gooien.
DL slaapt doorgaans rond 12:00, dus dan ga ik rijden. Anders is ze pas rond 14:00 14:30 wakker en dat is een beetje laat om nog te gaan rijden.
Ik hoop dat mijn lootje ook komt, zou wel leuk vinden om irl te zien van wie ik die heb gekregen
Andere kant???? Nath super dat je komt en dan ook nog samen met ML en DL. Hier gaat ML misschien ook mee. Hij moet ff kijken of hij dan vrij is of niet en of hij nog wel werk heeft
Tequilaatje
Geplaatst: 20-12-12 21:03
Nathalie schreef:
- Justy + ZL+ ML - Figaro + ZL - Rinske + DL - Cheiba + DL Misschien ML - Iris + ZL - ba + dl - JoAnn + DL + waarschijnlijk VL. - Sjapaz + Dl + ML - Nathalie + DL + ML - Tequilaatje + DL + ZL + mogelijk ML
Gaat dat allemaal in jouw huiskamer passen Chub of moeten we ergens een zaaltje gaan huren? Tot nu toe tel ik inclusief Chub's gezin 17 volwassenen en 13 kids