Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mick75 schreef:Er zijn elke ongeveer 10 kilometer goede toiletten van het rode kruis, en verder kan je vaak ook wel bij particulieren en scholen en zo naar de toilet. Je moet alleen niet verwachten dat je van al die rustpunten die je onderweg tegenkomt van bedrijven kan.
Met extra gewicht is het wel belangrijk op tijd te beginnen met trainen, zodat je je gewrichten niet overbelast. Nu al beginnen met korte wandelingen en zo langzaam opbouwen is dan niet verkeerd.
takkie_muis schreef:mick75 schreef:Er zijn elke ongeveer 10 kilometer goede toiletten van het rode kruis, en verder kan je vaak ook wel bij particulieren en scholen en zo naar de toilet. Je moet alleen niet verwachten dat je van al die rustpunten die je onderweg tegenkomt van bedrijven kan.
Met extra gewicht is het wel belangrijk op tijd te beginnen met trainen, zodat je je gewrichten niet overbelast. Nu al beginnen met korte wandelingen en zo langzaam opbouwen is dan niet verkeerd.
Nee ik ben dit jaar al 15 kilo kwijt , wellicht in 9 maanden maar dat scheelt al. Ga zeker wel beginnnen asap!
Irisx94 schreef:Lijstje die ik zo net al een keer gemaakt had voor de grap
Fientje80 - Groningen
Destination - Groningen
Irisx94 - Schuinesloot (dichtbij Slagharen)
Iloveyah87 - Haarlem
Valliej15 - Haarlem
Jolliegirl - Beilen / capelle a.d ijssel
Uniek2306 - Deventer
Mick75 - omgeving Amsterdam
Felinehoi ?
Leonie87 - Eindhoven
Kaylah - Vledder (zuidwest drenthe)
andrea1992-Harlingen
nathalietjeB- Egmond
Depende-drenthe/Groningen
boender123-Putten
Alice-Vledder
leonie87 schreef:ik loop zo al vlot 10/20 km in de bergen. Maar zal voor zoiets zeker wel moeten trainen. Ik loop normaal altijd in het bos sowieso. Vind ik mooier.
Al meer mensen uit (zuid)brabant gemeld inmiddels? Mis het overzicht een beetje door de snelheid van het topic
Valliej15 schreef:@andrea1992 .... Ik ben nog erger , ik vergeet het ( zelfs na 2 maanden nog ) en dus heb ik nu op mn handen met pen heel groot '' Afvallen !!! ''
zodat ik iedere keer dat ik een koekje wil pakken zie dat ik aan het afvallen ben