Sorry dat ik niet kan/kon. Maar voel me zo beroerd. Een andere keer ga ik graag mee!
Blackbinky
Geplaatst: 28-10-12 16:11
Jammer dat het allemaal zo gelopen is. Maar jij hebt je uiterste best gedaan Jits . Het zit Daniëlle niet mee met de shoots. Dus bij deze wil ze sowieso volgende x op je lijst. Nieuwe ronden, nieuwe kansen .
Xiao Nao, de meeting is afgelast. Alle fotografen hebben afgezegd, op 2 na, die hebben gewoon niets van zich laten horen.
Diaan, snap ik, en aan de ene kant is het banketstaaf dat ik met hun wel geweest ben, maar 4 modellen op een dag in je eentje is al best heel erg veel. In eerste instantie kwam ik alleen voor Kayleigh, omdat het haar laatste dagen met Angel zijn. Zou ik ze dan even tegen komen voor een paar foto's erop. En Ans is aangesloten, die baalde zo hard. Helemaal nieuw dekje en bandages gekocht, paard geschoren, make-up gedaan.. Die konden er dan nog wel bij. Maar meer paarden zouden echt te veel worden. Het is goed veel werk ook achteraf en deze fotoos zijn de komende weken ook nog niet klaar met alles wat ik nog heb liggen
ow wat zonde zeg Jitske. Als er een nieuwe meeting komt ben ik graag weer van de party hoor. Vind het altijd erg leuk en baalde er echt van dat ik zaterdag middag in mijn bed belanden door een hyper van mijn bloedsuiker. Voel me heel schuldig dat ik heb afgezegt.
En ook heel vervelend dat de andere 2 niks hebben laten horen zeg.
Ik zie dat je van 2 fotografen niks heb gehoord, ik had idd een pb van jou gekregen maar daar heb ik niet op kunnen reageren. Maar ik had me ookal in het topic afgemeld en daar had je in het topic al op gereageerd dus ik nam aan dat je al wist dat ik niet kwam.
Erg jammer dat het niet door heeft kunnen gaan, ik woon helemaal in het oosten en ik had weinig zin om dik 2uur in de trein te moeten zitten en daarna ook weer terug.
Jitske
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-12 11:03
Sorry Lisa, dat heb ik dan verkeerd gezegd. Zie het nu inderdaad terug. Het werd ineens een beetje rommelig met afmelding na afmelding. Dus heb het dan een beetje door elkaar gehaald
Nee niet joun fout joh, maar wou het wel even recht zeggen Ik kon helaas niet reageren vanwege drukte rondom een begravenis etc dus vandaar. Iig erg jammer dat het niet door is gegaan, hopelijk hebben jullie de volgende keer meer geluk!
Nevony
Geplaatst: 29-10-12 11:28
Jitske schreef:
Leuk Nevony! In het voorjaar wil ik weer een nieuwe meeting doen
Super! Lijkt me heel erg leuk
Komt dat dan ook in dit topic? Of moet ik me dan weer ergens anders melden? Ik hoor het in ieder geval graag als er een nieuwe ronde komt
Dat zie ik tegen die tijd wel. Wss een linkje. Maar het voorjaar is nu nog heeeeeel lang weg helaas
hamsterfan
Geplaatst: 29-10-12 15:46
Ik vond het ook erg spijtig dat ik moest afzeggen, maar ik had totaal geen vervoer, paps is weg voor zijn werk naar het buitenland, en mams haar auto kan niet meer zo ver vanwege de accu die vervangen moet worden, Sorry Jitske
Vooral sorry voor de modellen Ik heb er nog een paar op de foto gezet. Als is het niet zo uitgebreid als ik graag gezien had. En vooral heel erg zonde van het weer!
Dat ook vooral inderdaad. Zat het weer flink tegen? Hier viel het namelijk wel mee, af en toe een klein spettertje, maar zonnetje brak door. Alleen wel héél erg koud..