Er zijn ngo 3 mensen die data's in moeten vullen. Zodra die dat gedaan hebben word het bekend. Ik ga hun zo PBen
Wow, ik weet wat jullie bedoelen met teveel tijd voor rij lol. Ik heb het fout gedaan. Even opnieuw aanpassen.
Schema:09:30 Verzamelen10:00 Beginnen met portret11:15 Beginnen met actie foto’s12:05 Opzadelen (Fotografen pauze)12:20 Rijfoto’s13:00 Einde ochtendgroep, verzamelen middaggroep13:15 Beginnen met actie foto’s14:05 Beginnen met portret15:20 Opzadelen (Fotografen pauze)15:35 Rijfoto’s16:10 Einde middag groep
Ik ga het schema vanavond invullen! Ik moet nu namelijk werken en dan kan ik meteen kijken hoe mijn werkrooster eruit ziet voor die dagen
Dat mag! Ook jij mag gaan stemmen. Ik ga je er nu bij zetten.https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... uWEE#gid=0
Nou dan ben ik er sowieso bij (Alleen bij 19-08 heb ik een sterke voorkeur voor de ochtend ivm nog een meeting (zonder paard) .
Als het goed is staat er voor mij ook de datums bij.Kreeg het alleen niet groen! 9 september kan ik zoiezo niet! Wij organiseren altijd met het werk honden zwemmen en dat is op 9 september!
Eind augustus/begin september meestal Maar ik heb ook wel eens een paarse hei gezien de eerste week van augustus.