edit; kan wel zijn springtenue op doen, mochten er boomstonken, picknicktafels ed. staan, springt hij met gemak overheen
en spring ook erg netjes... en mega enthousiast
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ArGieVai schreef:@ Nathalie, je bent Furia vergeten er tussen te zetten
Denk meld het even

Net waar de voorkeur van de fotografen naar uit gaat. En wil zelf ook graag dressuurfoto's eigenlijk 
met dank aan Cynn_x @ bokt: -Klik-
Lauura schreef:Haha ja dat klinkt al aantrekkelijker! Noem hem altijd welsh hengstje maar hij is eigenlijk helemaal geen welsh, alleen de looks
Die bonte quaters
!
(sorry, grammatica-nazi...) RheaNisan schreef:Lauura schreef:Haha ja dat klinkt al aantrekkelijker! Noem hem altijd welsh hengstje maar hij is eigenlijk helemaal geen welsh, alleen de looks
Die bonte quaters
Hihi, even een correctie over mijn vlekkenvriendjes! Het zijn geen quarters..Hummer is een American Paint Horse, en Nisan een arabier. Hihi! Nisan heb ik overigens niet meer..die loopt nu heerlijk zijn rondjes, in het bos, dichtbij Twente!
Dusss ik kan alleen met Hummer komen!
? Lauura"
[quote="RheaNisan schreef:Lauura schreef:Haha ja dat klinkt al aantrekkelijker! Noem hem altijd welsh hengstje maar hij is eigenlijk helemaal geen welsh, alleen de looks
Die bonte quaters
Hihi, even een correctie over mijn vlekkenvriendjes! Het zijn geen quarters..Hummer is een American Paint Horse, en Nisan een arabier. Hihi! Nisan heb ik overigens niet meer..die loopt nu heerlijk zijn rondjes, in het bos, dichtbij Twente!
Dusss ik kan alleen met Hummer komen!
?[/quote]
Volgens mij was de paint in t leven geroepen voor quarters met wit boven de knie, en alle nakomelingen zonder bont vallen onder solid paint.
srry naam van bokster kwijt...

Sirius_ schreef:Is hummer model? Ik stem voor
dus don't worry...de fotografen kiezen wie ze mee willen hebben kan ik niet bepalen