Dit is mijn lijst tot nu toe : Komen wel : NeverGiveUpLiekeDonnaMarjoowsnackieHerfstwindNiet :LaukeNienkemandysuuskipjexlokiNog niet bekend :RivaldoGoldwynn - standby werklukka
Ik moet werken, en niet iedereen die ik gesmst had om te ruilen heeft geantwoord..Probeer t vanavond nogmaals, maar ben bang dat t m niet wordt..
Ik kom een dag eerder thuis, dus de dag van de bbq. Als ik een beetje op tijd thuis ben en ik nog energie over heb kom ik wel even langs! Maar hou met boodschappen maar geen rekening met mij
Rivaldo en lukka komen jullie?Ik ga donderdag of vrijdag boodschappen doen. Dan heb ik een bon en weet ik wat we kwijt zijn.Marjo deed jij nog spullen voor fruitsalade meenemen?Jessie jij regelde de drankjes? Wie drinkt wat van fris? Ik zorg iig dat ik een 6packard cola heb. Spa rood heb ik ook altijd in huis.
Snackie, ik denk niet dat het mij gaat lukken om een hele fruitsalade te gaan maken. Ik zal zaterdag druk zijn met uitpakken van vakantiespullen! Voor mij graag ice tea als drinken, en drank hoeft niet persé. Een flesje Wieckse Rosé is wel lekker
Ik weet niet of dat gaat lukken, dat zou ik echt niet durven te garanderen... Dat weet ik pas op de dag zelf!
Snackie schreef:Dit is mijn lijst tot nu toe : Komen wel : NeverGiveUpLiekeDonnaMarjoowsnackieHerfstwindNiet :LaukeNienkemandysuuskipjexlokiGoldwynnNog niet bekend :Rivaldolukka