Naam: Wendy (ladygiroc)
Naam paard: Geertje
Foto paard *: Zie profiel
Je gaat als ruiter/geleider (Doorstrepen) denk als ruiter
Voorkeur voor tijd v. aanvang: voorkeur tussen 12 en 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Volgens mij had ik me al aangemeld als fotograaf, ik wil alsnog mee, maar ik wil wel een tijd en loctie etc weten.
Citaat:Een week van te voren wordt de deelnemerslijst in zijn geheel bekend gemaakt. Je hebt dan nog vijf dagen om je alsnog af te melden. Daarna staat alles vast en gaat de meeting door
Citaat:Naam:
Ervaring:
Voorkeur voor tijd v. aanvang:
Ladygiroc schreef:De elzen is idd vrij groot. Ik wil eigenlijk wat watertrappel foto's![]()
We hebben nu 5 modellen, gaan we in 1 groep of 2 groepen?
Ladygiroc schreef:Waar in het nieuwe gebied wil je het precieze afspreekpunt maken?
Ik weet niet wie er met een trailer ofzo komen maar misschien is het een idee om in het midden van de nieuwe elzen af te spreken? Op dat grindpad?
Citaat:Het lijkt mij wel leuk om verschillende foto's te hebben. Je kan bijvoorbeeld op het rechte stuk richting het vennetje mooie galopfoto's maken zonder dat andere daar evt last van zouden hebben (lees paarden opgefokt etc) maar da's wel ff een stukje lopen, misschien dat daar een fotograaf kan blijven? Noem maar iets hoor, weet verder niet wat de wensen van iedereen zijn
B_r_e_n schreef:Is er al meer bekend qua tijden en/of groeps-indeling?