ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:34

ja dat zou fijner zijn want ik vind dat je zoiezo niet alleen naar huis mag (in het donker)
mag ik ook niet dus.. maar ik hoop dat je dan iets kan regelen

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:07

I moet zoiezow om ongeveer 5 uur thuis zijn. Het word anders ook donker en bij ons in de buurt kan het soms niet echt gezellig zijn Schijnheilig

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:32

Nou ik kom dus tot de conclusie dat het echt niet op een zondag gaat. We kunnen pas na 3'en weg en sommige moeten al om half 5 terug zijn, dus dan moeten we het toch in de vakantie doen. Ik bedoel voor een 1 uurtje heeft het ook geen zin. Dan ben je net onderweg en is het gezellig en dan moeten we al weer terug.
En mensen het is niet meer lang wachten, over een paar weken is het vakantie. Ik denk dat ik binnenkort ook maar even een nieuw topic opstart als vervolg. deze is al maar liefst 6 pagina's lang.
Als degene hier mij alvast een pb sturen wanner zij kunnen in de vakantie enzo dan kan ik hun weer informeren wanneer het nieuwe vervolg topic er is. Zijn wij het hier mee eens??
Ik stem alvast voor Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:37

maar jij zegt 3 uur maar femke kan al vanaf 1 uur denk ik? zolaat kon ze zondag ook dus 3 uur is dan overdreven laat...
dus dan zou het wel weer op zondag kunnen..
en wat zou er dan in dat vervolgtopic kunnen komen te staan?

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:45

tjaa, 1 uur is wel de moeite, maar wanneer we pas om 3 uur gaan en om half 5 terug zijn, dan is het wel errug kort denk ik.

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 08:56

Eszelon4ever schreef:
maar jij zegt 3 uur maar femke kan al vanaf 1 uur denk ik? zolaat kon ze zondag ook dus 3 uur is dan overdreven laat...

Dat zij ze toen tegen mij, toen ik voorstelde om het op zondag te doen.
het vervolgtopic zou dus voor de rit in de vakantie zijn. "Als" het in de vakantie is dan weet ik niet hoe we het voor elkaar krijgen dit topic zolang omhoog houden aangezien we nog geen datum hebben.
In het nieuwe topic zou kunnen te staan of het in de 1e of de 2e week van de vakantie is en dan noem je van die week een aantal data en dan kunnen ze kiezen. Ik denk dat sommige mensen op wintersport gaan enzo

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 09:03

mandybeauty"]
[quote="Eszelon4ever schreef:

Dat zij ze toen tegen mij, toen ik voorstelde om het op zondag te doen.
het vervolgtopic zou dus voor de rit in de vakantie zijn. "Als" het in de vakantie is dan weet ik niet hoe we het voor elkaar krijgen dit topic zolang omhoog houden aangezien we nog geen datum hebben.
In het nieuwe topic zou kunnen te staan of het in de 1e of de 2e week van de vakantie is en dan noem je van die week een aantal data en dan kunnen ze kiezen. Ik denk dat sommige mensen op wintersport gaan enzo
[/quote]

ja 3 uur is misschien wat overdreven.....

maar dat van zondag joyce....is niet altijd zo hoor!! meestal ben ik er pas rond 2 uur/ kwart over 2!! dat weet je toch wel!! dat van deze zondag was gewoon een uitzondering!!

maarja zie maar...misschien kan ik voor dan een uitzondering maken...maar eerder dan 1 uur kan ik echt niet!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:34

ow nee dat was omdat judith belde..
mare dan kan het tog net na 1 uur dan hebben we nog tijd zat dus

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:17

wordt het dan rond een uur of half 2??

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:24

ja van mij part wel, maar dan moet het niet te slecht weer zijn.. omdat de paarden nu nog steeds niet naar binnen kunnen :@

Nienkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 20:21

Ik wil ook wel komen als ik kan!

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 18:04

Hallo Allemaal,

Als ik de datum weet wil ik ook wel mee met mijn Fjord. Heb nog een fjord in de aanbieding, maar wel alleen voor ervaren ruiter. Is namelijk nog niet gewend aan grote groepen.

Laat de datum maar weten Femke!
Trouwens mijn fjorden staan op 15-20 minuten rijafstand van de ijzerenman.

XXX Michelle

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:05

fjordie56 schreef:
Hallo Allemaal,

Als ik de datum weet wil ik ook wel mee met mijn Fjord. Heb nog een fjord in de aanbieding, maar wel alleen voor ervaren ruiter. Is namelijk nog niet gewend aan grote groepen.

Laat de datum maar weten Femke!
Trouwens mijn fjorden staan op 15-20 minuten rijafstand van de ijzerenman.

XXX Michelle

Nou ik zou zeggen hoe meer zielen hoe mer vreugd. maar het wordt op een zondag. Zal proberen van het weekend een datum vast te stellen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:19

Idd hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha!
mare jij bent toch michelle van rhana of niet?

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 10:15

Eszelon4ever schreef:

Jep dat ben ik. Maar niet alleen van Rhana. Ik heb ook nog Sasja. Ik zal me komende week even een keer goed voorstellen. Met heel mijn beestenspul. Maar hoe weet jij dat????

Groetjes Michelle en (_) van Sasja en Rhana

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:34

jaa van femke he Lachen
mare gaat mijntje dan niet mee? als ze eventueel wel kan

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 13:51

fjordie56"]
[quote="Eszelon4ever schreef:

Jep dat ben ik. Maar niet alleen van Rhana. Ik heb ook nog Sasja. Ik zal me komende week even een keer goed voorstellen. Met heel mijn beestenspul. Maar hoe weet jij dat????

[/quote]

nou ik doe dus samen met joyce mijn verzorgpaarden en heb natuurlijk ook nog wel eens over rhana en jullieverteld...snap je!! hahaha

maar leuk michelle dat je ook op bokt zit en gezellig dat je ook mee wil en mijn vraag natuurlijk.....wil mijntje niet mee op rhana dan of kan ze niet op zondagen ofzo...of is er iets anders..Tong uitsteken:P

maar ik hoor het wel....
ik vind het gezellig dat je er ook bent!! (op bokt dan he)

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:04

als ik op de afgesproken datum kan en michelle ook komen we samen op sasja en rhana, als rhana de grote groepen niets vind gaan we maar zonder jullie verder. dus als we tijd hebben (en michelle zin) dan zijn wij er ook!

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:17

Liesje_Lover schreef:
Ik weet niet precies waar jij woont generaaltje, waar inde buurt maar misschien kunnen we anders ergens afspreken?

Verward Hoe weet jij dat dan? Tong uitsteken Maar het is wel een goed idee.. en ik moet idd ook voor het donker thuis zijn Tong uitsteken

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:11

Dan kunnen we misschien wel wat afspreken als jij dat wil generaaltje

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:10

jaa voor het donker moet ik ook thuis zijn dus... maar generaaltje jou zou ik altijd bij de manege kunnen ophalen.. en de rest met wie je gaat dan kunnen we vanuit daar naar onze paarden

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:29

Liesje_Lover is goed!! Maar hoe weet jij waar ik woon dan? Tong uitsteken
Eszelon4ever ik ben op zondag nooit op de manege Tong uitsteken naja.. meestal niet dus zal ik toch vanuit de maaspoort moeten fietsen

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:50

Heb vandaag met Mijntje gesproken. Zij wil graag op Rhana mee. Dus fjord nr 2 is vergeven. Sorry!

XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 01:10

Hallo Allemaal,

Ik heb eens zitten denken over die rit. En nog eens terug gelezen. Als ik het goed begrepen heb is de ijzerenmanrit al meerdere malen uitgesteld. Mijn ervaring is: "Van uitstel komt afstel." Daarom had ik nog enkele tips.

Tip 1
- prik 3 data's waarop mensen in kunnen schrijven. Dan gaat de rit door op de dag met de meeste inschrijvingen. Of de animo 3 is of 20. Hij gaat gewoon door.

Tip 2
-Het is heel leuk om de rit in de vorm van een speurtocht te doen. Voor mensen die onbekend zijn in het bos is de route aangegeven. En helaas zijn niet alle paarden even makkelijk. En kun je kleine groepjes vormen. Ik wil de tocht wel uitzetten.

Tip 3
- Verzamelen bij de Vughtse heide. Daar is parkeerplaats voor de mensen met trailers. (als die er zijn) En misschien kan ik regelen dat er na de rit koffie, thee of iets fris is. Natuurlijk wel tegen kleine betaling.

Nogmaals, Ik denk dat dat we ijzers met nagels moeten beslaan. Anders komt er niets van deze rit.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 08:43

fjordie56 schreef:
Hallo Allemaal,

Ik heb eens zitten denken over die rit. En nog eens terug gelezen. Als ik het goed begrepen heb is de ijzerenmanrit al meerdere malen uitgesteld. Mijn ervaring is: "Van uitstel komt afstel." Daarom had ik nog enkele tips.

Tip 1
- prik 3 data's waarop mensen in kunnen schrijven. Dan gaat de rit door op de dag met de meeste inschrijvingen. Of de animo 3 is of 20. Hij gaat gewoon door.

Tip 2
-Het is heel leuk om de rit in de vorm van een speurtocht te doen. Voor mensen die onbekend zijn in het bos is de route aangegeven. En helaas zijn niet alle paarden even makkelijk. En kun je kleine groepjes vormen. Ik wil de tocht wel uitzetten.

Tip 3
- Verzamelen bij de Vughtse heide. Daar is parkeerplaats voor de mensen met trailers. (als die er zijn) En misschien kan ik regelen dat er na de rit koffie, thee of iets fris is. Natuurlijk wel tegen kleine betaling.

Nogmaals, Ik denk dat dat we ijzers met nagels moeten beslaan. Anders komt er niets van deze rit.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

heey michelle wat leuk dat we jou er bij hebben!! zo'n lekkere regeltante!! vind ik echt heel erg leuk!!

ja een speurtocht lijkt me ook heel erg leuk!! en ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn met trailer!! maar wie weet!!

en van die 3 datums vind ik zeker een slim idee!! maar word het toch een zondag of toch een andere dag??

nou ik vind het heel fijn dat je ons wilt helpen michelle!!

groetjes femke