Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eszelon4ever schreef:maar jij zegt 3 uur maar femke kan al vanaf 1 uur denk ik? zolaat kon ze zondag ook dus 3 uur is dan overdreven laat...
dus dan zou het wel weer op zondag kunnen..
en wat zou er dan in dat vervolgtopic kunnen komen te staan?
mandybeauty"]
[quote="Eszelon4ever schreef:maar jij zegt 3 uur maar femke kan al vanaf 1 uur denk ik? zolaat kon ze zondag ook dus 3 uur is dan overdreven laat...
dus dan zou het wel weer op zondag kunnen..
en wat zou er dan in dat vervolgtopic kunnen komen te staan?
fjordie56 schreef:Hallo Allemaal,
Als ik de datum weet wil ik ook wel mee met mijn Fjord. Heb nog een fjord in de aanbieding, maar wel alleen voor ervaren ruiter. Is namelijk nog niet gewend aan grote groepen.
Laat de datum maar weten Femke!
Trouwens mijn fjorden staan op 15-20 minuten rijafstand van de ijzerenman.
XXX Michelle
Eszelon4ever schreef:Idd hoe meer zielen hoe meer vreugd
mare jij bent toch michelle van rhana of niet?
fjordie56"]
[quote="Eszelon4ever schreef:Idd hoe meer zielen hoe meer vreugd
mare jij bent toch michelle van rhana of niet?
fjordie56 schreef:Hallo Allemaal,
Ik heb eens zitten denken over die rit. En nog eens terug gelezen. Als ik het goed begrepen heb is de ijzerenmanrit al meerdere malen uitgesteld. Mijn ervaring is: "Van uitstel komt afstel." Daarom had ik nog enkele tips.
Tip 1
- prik 3 data's waarop mensen in kunnen schrijven. Dan gaat de rit door op de dag met de meeste inschrijvingen. Of de animo 3 is of 20. Hij gaat gewoon door.
Tip 2
-Het is heel leuk om de rit in de vorm van een speurtocht te doen. Voor mensen die onbekend zijn in het bos is de route aangegeven. En helaas zijn niet alle paarden even makkelijk. En kun je kleine groepjes vormen. Ik wil de tocht wel uitzetten.
Tip 3
- Verzamelen bij de Vughtse heide. Daar is parkeerplaats voor de mensen met trailers. (als die er zijn) En misschien kan ik regelen dat er na de rit koffie, thee of iets fris is. Natuurlijk wel tegen kleine betaling.
Nogmaals, Ik denk dat dat we ijzers met nagels moeten beslaan. Anders komt er niets van deze rit.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Groetjes Michelle en (_) van Sasja en Rhana