Goede loopbaanmogelijkheden dus

Ik had voor een stage graag naar het veterinaire instituut in excloo gewild, maar was niet te bereizen voor mij, misschien voor jou wel wat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corientjuhh schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 17 jaar - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Maaiike94 (Maaike) - 18 jaar - 10 jaar rijervaring (geen sloom paard, maar hij moet niet bokken/stijgeren of dat soort streken)
corientjuhh (Corina) - 18 jaar - 13 jaar rijervaring (geen sloom paard klein bokje mag maar meer ook niet moet niet helemaal door het lint gaan leuk voorwaarts paard die wel wat streekjes heeft maar niet gemeen)
Gomir (carina) - 27 jaar - 16 jaar rijervaring (liefst warmbloedpaard en niet een waar je de hele weg aan moet trekken)
gomir schreef:corientjuhh schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 17 jaar - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een paardje niet te druk paardje lekker genieten maar ook geen slome)
Michelle_96 (michelle) - 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Maaiike94 (Maaike) - 18 jaar - 10 jaar rijervaring (geen sloom paard, maar hij moet niet bokken/stijgeren of dat soort streken)
corientjuhh (Corina) - 18 jaar - 13 jaar rijervaring (geen sloom paard klein bokje mag maar meer ook niet moet niet helemaal door het lint gaan leuk voorwaarts paard die wel wat streekjes heeft maar niet gemeen)
Gomir (carina) - 27 jaar - 16 jaar rijervaring (liefst warmbloedpaard en niet een waar je de hele weg aan moet trekken)
F_orumster: ik ben ook een oude taart dus je kunt wel gezellig mee