KirstenVosje schreef:Woon jij in regio midden?
Ik wel, wattan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KirstenVosje schreef:Even de vakantie's, volgens mijn agenda (dus de scholen kunnen daar wat van afwijken)
Voortgezet onderwijs
Noord - 14 juli tot 2 september(vanaf week 29)
Midden - 7 juli tot 26 augustus(vanaf week 28)
Zuid - 30 juni tot 19 augustus (vanaf week 27)
Ik woon wel in Noord, maar ik heb 4 juli al mijn laatste lesdag, alleen de woensdag van week 28 heb ik nog wel sportdag, dus dat komt niet goed uit.
Moet het echt perse op een woensdag? Want als Nadine, Kailey en Joelle ook in week 28 al hun laatste lesdag hebben, komt dat wel het best uit denk ik..
Jolijnn schreef:KirstenVosje schreef:Even de vakantie's, volgens mijn agenda (dus de scholen kunnen daar wat van afwijken)
Voortgezet onderwijs
Ik woon wel in Noord, maar ik heb 4 juli al mijn laatste lesdag, alleen de woensdag van week 28 heb ik nog wel sportdag, dus dat komt niet goed uit.
Moet het echt perse op een woensdag? Want als Nadine, Kailey en Joelle ook in week 28 al hun laatste lesdag hebben, komt dat wel het best uit denk ik..
ik heb pas de donderdag/vrijdag in week 29 mijn laatste lesdag!\
misschien kunnen we die zaterdag.. 14 de dus??
KirstenVosje schreef:Jolijnn schreef:
Even de vakantie's, volgens mijn agenda (dus de scholen kunnen daar wat van afwijken)
Voortgezet onderwijs
ik heb pas de donderdag/vrijdag in week 29 mijn laatste lesdag!\
misschien kunnen we die zaterdag.. 14 de dus??