Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanneee_ schreef:Haha meiden, jeeetje, het was niet de bedoeling om irritaties op te roepen hier. Ik verwacht ook zeker niet dat alles wordt omgegooid wordt voor mij, ik vind het alleen heel erg jammer dat ik na 2,5 jaar eigenlijk nog niemand in het echt heb ontmoet. Ik wil best na 21 juli met wat mensen wat afspreken, heb nog een dagkaart van de ns liggen dus reizen is voor mij geen probleem. Dus mocht iemand zin hebben om mij te ontmoeten, ik kom naar je toeeeee
Sanneee_ schreef:Sanneee_ schreef:Haha meiden, jeeetje, het was niet de bedoeling om irritaties op te roepen hier. Ik verwacht ook zeker niet dat alles wordt omgegooid wordt voor mij, ik vind het alleen heel erg jammer dat ik na 2,5 jaar eigenlijk nog niemand in het echt heb ontmoet. Ik wil best na 21 juli met wat mensen wat afspreken, heb nog een dagkaart van de ns liggen dus reizen is voor mij geen probleem. Dus mocht iemand zin hebben om mij te ontmoeten, ik kom naar je toeeeee
Ik wil dus ook nog best na 21 juli met wat mensen afspreken. Herfstvakantie geldt mijn ns kaart niet meer.