ik mocht niet mee omdat ik met openbaar vervoer moet anders was ik wel meegegaan normaal ga ikzelf wel overal in behalve de vogelrock of zo iets (ik word daar echt kotsmisselijk in)
Maar is er geen rechtstreekse busverbinding van Antwerpen naar Turnhout die langs Brasschaat komt (sorry als ik nu iets doms zeg, mijn aardrijkskunde is niet mijn sterkste kant )
Savannah, daar zeg je me een kleur Even de kast doorsnuffelen... btw, ik was in maart geopereerd, dus nu is de 'revalidatie' als het goed is mag 1 juni de brace er af en lijkt het dat er niets gebeurd is
The 8th of June it is!!
tesseke
Geplaatst: 16-05-12 08:14
Echt blauw heb ik niet in mijn kleerkast hangen.. Heb wel een blauwe auto(tje ), is dat ook goed?
Ik denk wel dat ik blauw heb hoor! En we kunnen gewoon afspreken bij die zuil in het midden daar. En als het druk is zetten we bumble gewoon even terug in een rolstoel, stellen we je dagje "beter zijn" even uit kunnen we stiekem voorkruipen
Dan zal Bumble in de rolstoel toch mijn gids moeten zijn om de zuil te vinden, ben nog maar 1 x in de efteling geweest en dat is toch al enkele jaartjes geleden.
*gaat verlofbriefje voor het werk invullen en inleveren*
Liever geen rolstoel, trouwens ik denk niet dat het al zo druk zal zijn, want iedereen zal nog wel examen ofzo hebben niet?
Die zuil, bedoel je waar het sprookjesboek in staat of heb ik het nu even helemaal mis? die Bank... staat daar nu geen grote schatkist waar je kan pinnen?