Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellewies schreef:Goed, het is bijna zover.
Misschien eens handig om te inventariseren wie er gaan, met hoeveel personen (hubs mee of niet) en of er eventueel ge-carpoold kan en moet worden??
Ik ben gisteren weer geweest, abbonement opgehaald, ik kan 3 a 4 mensen een korting van 5euro geven, moeten we wel tegelijkertijd naar binnen![]()
En voor het meerijden; ik heb dus nog niet heel lang mn rijbewijs, vind spits en drukte rijden nog best moeilijk dus ik ga voor de drukte uit weer naar huis
quote en vul aan als je meegaat:
Ellewies - alleen met de kleine - eigen auto, kan evt 1 persoon met kleine meenemen
Fiem samen met J ayden - kan 2 zwangeren of 1 volwassene en kind mee vervoeren
XFiemoX schreef:EW als je het goed vind wil ik wel mee met de korting
Ellewies schreef:Goed, het is bijna zover.
Misschien eens handig om te inventariseren wie er gaan, met hoeveel personen (hubs mee of niet) en of er eventueel ge-carpoold kan en moet worden??
Ik ben gisteren weer geweest, abbonement opgehaald, ik kan 3 a 4 mensen een korting van 5euro geven, moeten we wel tegelijkertijd naar binnen![]()
En voor het meerijden; ik heb dus nog niet heel lang mn rijbewijs, vind spits en drukte rijden nog best moeilijk dus ik ga voor de drukte uit weer naar huis
quote en vul aan als je meegaat:
Ellewies - alleen met de kleine - eigen auto, kan evt 1 persoon met kleine meenemen
Fiem samen met J ayden - kan 2 zwangeren of 1 volwassene en kind mee vervoeren
calice schreef:ik wil ook nog heel graag mee maar moet even kijken of michel nog wil. hij is namelijk ons vervoer.