Ik durf de volgende keer geen rode wijn meer te bestellen
Heb heerlijk gegeten en vond het gezellig! Erg leuke tent ook, de sushi was goed evenals de grillgerechtjes, en de sfeer vond ik ook fijn!
Ariebombarie
Geplaatst: 17-03-12 12:40
Evelli schreef:
Ja, eerste ronde drankjes ging er een glas rode wijn om die nog op haar blad stond. Ze waren ook bijzonder traaaag...... Volgende week zaterdag geloof ik
echt waar? ik heb echt alleen nog maar hele goeie bediening gehad
Ik vond de bediening ook zeker niet slecht wat drankjes betreft had het wellicht iets vlotter gekund, maar het eten kwam allemaal relatief snel op tafel! Vond vooral de poezenbeesten erg leuk
Bediening was opzich niet verkeerd hoor. Maar de glazen waren toch wel vaak leeg en dan moest je echt even zwaaien. Was ook erg druk, dus dat zal wel meegeholpen hebben.
Hahahaha ja als je twee keer op 1 dag sushi eet Heb gister gewokt, maar zag toch enige gelijkenissen
Nickolay
Geplaatst: 19-03-12 10:58
ik wilde al afzeggen omdat diner voor mij te duur is. Maar met een lunch doe ik mee.
vikki
Geplaatst: 19-03-12 11:12
Het is duidelijk goed bevallen als er al weer een datum in de planning staat... Ik wil oooooook... maar mijn agenda heeft de laatste tijd maar verrekte weinig gaatjes .
Laatst bijgewerkt door vikki op 19-03-12 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Keet
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 11:13
vikki schreef:
Het is duidelijk goed bevallen als er al weer een datum in de planning staat...
Meer noodzaak bonnetjes van de stomerij even inleveren