Fotomeeting paarden Oosterhout

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 10:43

Als we 5 haflingers hebben en er melden zich later een Quarter en een Welsh Cob. Dan hebben we toch liever 3 haf's, een quarter en een welsh cob zodat we wat verschillende paarden voor onze lens hebben. Dit is niet meer dan logisch ;) Als jij denkt dat jou paard anders is dan alle andere dan is de kans groot dat de jouwe mee mag.
De jouwe spraak mij persoonlijk aan ;)

JoyceLa

Re: Fotomeeting paarden Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:55

Ik snap julie punt op zich wel. Maar ik ga samen met 2 andere dames met 2 fjorden een weekendje naar de camping voor de shoot. En nu kan het dus zo zijn dat we niet allemaal welkom zijn bij de shoot.. Maar ik zal het met deze dames overleggen anders houden we wel onze eigen shoot, weten we zeker dat we allemaal aan de beurt komen.. Er zijn overigens al een aantal modellen van de lijst uitgevallen omdat zij de datum niet kunnen..

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 14:27

PKfoto schreef:
Vippie dit is om de diversiteit te houden dus iedereen maakt evenveel kans lijkt mij.

Gaat mij er niet om of ik wel/geen kans maak, naja mijn paard dan _O-, ik had hem al ovb dus dan haak ik af. Heeft een ander meer kans, die zitten er misschien meer om verlegen. Leek mij gewoon keer leuk om naar een boktmeeting te gaan mét paard, ach en als hij dan als fotomodel kan fungeren is dat meegenomen. Mijn keus lijkt me.

MadelonSunny

Re: Fotomeeting paarden Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 19:45

@mirka1994 Ik begrijp het :) Maar we beslissen half maart dus dat duurt toch niet te lang meer? En we kunnen er echt wel rekening mee houden hoor ;) Stuur me anders even een privé bericht.

@Vippie Okee geen probleem, dan haal ik je van de lijst ;)

Willen jullie hier even verder praten? Is wat overzichtelijker :)