as zaterdag meet in noord-groningen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helemaal als ik zeg dat het is om patries op te halen
die is met vlag en wimpel door de balletagecommissie gekomen

Dus die deal staat djuuls
Ik ben namelijk in real life niet zo spontaan als op het internet. Ben in nieuwe gezelschappen enorm onzeker en bang en voel me niet snel op mn gemak, dus kijk niet te raar op bij de meeting als ik stiekem toch een beetje stil of raar ben ofzo... Sterker nog, ik vind het onwijs lastig om goed te functioneren in groepen, dus ik hoop op een klein beetje begrip daarvoor. Ik doe hartstikke mn best om gewoon lekker mezelf te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Sorry! 
En ik snap het wel hoor!
Dat vind ik ook

Cantheon schreef:Oja, trouwens. Ik moet nog even iets van mn hart, vind ik stiekem best moeilijk.Ik ben namelijk in real life niet zo spontaan als op het internet. Ben in nieuwe gezelschappen enorm onzeker en bang en voel me niet snel op mn gemak, dus kijk niet te raar op bij de meeting als ik stiekem toch een beetje stil of raar ben ofzo... Sterker nog, ik vind het onwijs lastig om goed te functioneren in groepen, dus ik hoop op een klein beetje begrip daarvoor. Ik doe hartstikke mn best om gewoon lekker mezelf te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Sorry!

LynnDenise schreef:Ze vinden jou zo'n gezellige meid![]()
En ik snap het wel hoor!
Dat vind ik ook

(en jou ook, maar dat wist je al) En Giel en Emira zijn zoooo leuk 
Kan immers niet weglopen voor alles wat ik eng vind. Het gaat ook al stukken beter dan vroeger, maar blijft voor mij altijd erg lastig en vermoeiend (nooit geweten dat jezelf zijn zo moeilijk kon zijn)
Moeten binnenkort maar even kijken wat iedereen mee wil nemen.
Of ben ik de enige die met de trein moet hihi

Dan vertel je me echt iets heel erg nieuws hoor! :|