oh... Tja dan gaat het niet lukken. Nouja opzich denk ik ook wel dat ik daar mag 'avondeten' Maar ik moet om half 9 oppassen dus om kwart over 8 op het station in gouda weer staan.
Hij staat bij cinerama niet op ma/di/woe dus ik denk dat hij daar ook niet meer draait..
judith_irene
Geplaatst: 27-02-12 16:17
Vind ik ook goed.
Ik heb even op de site gekeken maar daar staat het programma er voor zaterdag nog niet op. Er staat ook niet bij of deze bios rolstoeltoegankelijk is maar ik bel zo wel even.
edit: cinerama is niet rolstoeltoegankelijk dus naar deze bios kan ik niet mee . Ik vermoede het al, als er niets over op de website staat dan is het meestal niet.
jaa misschien, ik heb toch vakantie.. Als ik maar niet sochtends mn bed uit hoef want ik heb de dag ervoor een feestje dus ik zal niet heel vroeg in mn bed liggen
saarie
Geplaatst: 27-02-12 16:54
Scheveningen yesss dan hoef ik maar 10 min te fietsen Ik ben voor!
Ach, Scheveningen is onderdeel van Den Haag dus de topictitel klopt nog wel .
Hij draait daar om 16uur.
Wat gaan we afspreken? Ik kan eventueel langs Den Haag Centraal rijden om mensen op te pikken. Ik ga er vanuit dat Noor nog steeds met mij mee wil rijden (moet niet hoor, in Scheveningen ben ik bekend). Er kunnen in totaal 4 mensen meerijden. Ik kan op een aantal plaatsen vlakbij gratis parkeren en anders kan ik op 5-10 minuten loopafstand sowieso gratis parkeren.
Ik kan contact opnemen met de bios om te kijken of we met z'n allen bij elkaar kunnen zitten bij de rolstoelplaatsen maar dan moet ik wel weten met hoeveel we gaan.
judith_irene
Geplaatst: 27-02-12 18:30
Quote onderstaande en vul je naam even in als je meegaat. Dan blijft het even overzichtelijk.
Citaat: