Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Desiree_1993 schreef:Je mag mee hoor Nouks!
Wat liefMaar nee thx, een strandvakantie is niet wat voor mij
Citaat:* Bibi
* Dees
* Depje
* Eline
* Daan
* Niels
* Nans
Citaat:*Italie
- Nans
*Spanje
- Nans
*Frankrijk
- Nans
Citaat:*Vliegtuig
*Auto
- Nans
Citaat:* Nans, €700.
Citaat:*Nans ;
Lekker kamperen, goed weer, mooie omgeving. Ik heb absoluut geen behoefte aan een toeristische vakantie. Ik wil best wat sight seeing doen, maar zit er niet op te wachten om samen met 101 andere touristen naar hetzelfde kerkje te staren.
Ook heb ik er absoluut geen moeite mee als mensen eens iets anders willen doen met bijv. z'n drietjes. Ik vermaak mezelf wel en koester geen wrokken.
Verder ben ik niet zo heel veeleisend en best flexibel.
* Dees
* Depje
* Eline
* Daan
* Niels
* Nans
- Nans
- Dees
*Spanje
- Nans
- Dees
*Frankrijk
- Nans
- Dees
- Dees
*Auto
- Nans
- Dees
* Dees, €700
Lekker kamperen, goed weer, mooie omgeving. Ik heb absoluut geen behoefte aan een toeristische vakantie. Ik wil best wat sight seeing doen, maar zit er niet op te wachten om samen met 101 andere touristen naar hetzelfde kerkje te staren.
Ook heb ik er absoluut geen moeite mee als mensen eens iets anders willen doen met bijv. z'n drietjes. Ik vermaak mezelf wel en koester geen wrokken.
Verder ben ik niet zo heel veeleisend en best flexibel.ees:
Zelfde idee als Nans. Aan zee zou ik wel lekker vinden. Ik vind het ook wel leuk om wat rond te kijken maar er moet wel rekening mee gehouden worden dat ik regelmatig pauze nodig heb.
* Dees
* Depje
* Eline
* Daan
* Niels
* Nans
- Nans
- Dees
- Dep
*Spanje
- Nans
- Dees
- Dep * (toch wel een voorkeur voor Spanje, maar #3 en #2 zijn ook prima)
*Frankrijk
- Nans
- Dees
- Dep
- Dees
*Auto
- Nans
- Dees
- Dep
* Dees, €700
* Dep, €700 - 1000
Zelfde idee als Nans. Aan zee zou ik wel lekker vinden. Ik vind het ook wel leuk om wat rond te kijken maar er moet wel rekening mee gehouden worden dat ik regelmatig pauze nodig heb.
* Dep
Houd van afwisseling, dagje strand, dagje stadje bekijken, dagje dit, dagje dat. Misschien nog wel handig om te weten, is een vegetariër dus qua eten soms een zeikerd gelukkig lust ik verder veel. Ben erg flexibel. Houd ervan om leuke dingen te doen en van een drankje op zijn tijd. Iets alleen doen vind ik ook geen probleem.
Citaat:Beschikbaar van - tot
Dep: 9 juli tot 5 augustus
Depende schreef:Vakantieplanning!
Wie willen er allemaal mee?Citaat:* Bibi
* Dees
* Depje
* Eline
* Daan
* Niels
* Nans
*Myrthe
Het land van keuze!
Graag je naam bij het land van keuze vermelden.Citaat:*Italie
- Nans
- Dees
- Dep
- Myrthe
*Spanje
- Nans
- Dees
- Dep * (toch wel een voorkeur voor Spanje, maar #3 en #2 zijn ook prima)
*Frankrijk
- Nans
- Dees
- Dep
- Myrthe
Hoe gaan we naar de plaats van bestemming?
Graag je naam bij het vervoer van keuze neerzetten.Citaat:*Vliegtuig
- Dees
- Myrthe
*Auto
- Nans
- Dees
- Dep
- Myrthe
Wat is ieders budget? Voor 14 dagen.
Graag aanvullen.Citaat:* Nans, €700.
* Dees, €700
* Dep, €700 - 1000
* Myrthe, €600
Wat willen wij?
Graag aanvullenCitaat:*Nans ;
* Dep
Houd van afwisseling, dagje strand, dagje stadje bekijken, dagje dit, dagje dat. Misschien nog wel handig om te weten, is een vegetariër dus qua eten soms een zeikerd gelukkig lust ik verder veel. Ben erg flexibel. Houd ervan om leuke dingen te doen en van een drankje op zijn tijd. Iets alleen doen vind ik ook geen probleem.
*Myrthe:
Kamperen lijkt me heerlijk, ik heb alleen net als dees soms wel even een pauze nodig, dit is ook wel weer handig, dan kunnen we samen op stapaan zee is heerlijk! Ik zou wel n dagje op t strand willen liggen en een keer uitgaan, loveit..
Citaat:Beschikbaar van - tot
Dep: 9 juli tot 5 augustus