Ik heb de route even uitgezocht, lopen is ook nog goed te vinden. Trein komt 13.37 aan, dus ergens tussen die tijd en 14.00 sta ik bij Prrrr voor de deur. Niks dat ze er nog onderuit kan
Die katten liggen de rest van de week voor pampus . Maar je wil toch niet zeggen dat jij al thuis bent Gooya?
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-13 19:55
En ik ga komende dagen op m'n gemak het bewijsmateriaal eens bekijken en bewerken Als we nog een beetje oefenen vooraf, en wat riedeltjes en solootjes uitwerken, dan komen we zeker nog eens ergens
Gooya woont op kruipafstand van Hilversum, die is idd (nog) sneller thuis dan ik.
De filmpjes zijn leuk - vooral Betje op het laatst De geluidskwaliteit van de camera is beter dan die van het opname apparaat; dat stond kennelijk toch niet helemaal handig opgesteld - werd teveel gedempt door de stoel er naast denk ik. Volgende keer zet ik het opnameding toch de hele tijd aan - we missen nu best wel een aantal dingen.
Ik ben inmiddels ook thuis aanbeland. Niet al te op je gemakje hè Ibbel, want wij zijn natuurlijk razend nieuwsgierig!
Ik vond het in elk geval weer heel erg geslaagd, leuk om eens te zien hoe Prrrr woont en hoe een half naakte kat eruit ziet en voelt . Dank je wel voor het beschikbaar stellen van je huis Prrrr!