Even kijken hoe ik dat doe, Sem gaat normaal die tijd naar bed.
Chubby
Geplaatst: 23-04-12 15:12
Da's ook handig inderdaad Salsa!
Ik heb geen idee of Eindhoven handig is... Wel gezellig ook, maar misschien dat iemand anders met Nath wilt carpoolen?
Malima
Geplaatst: 23-04-12 15:13
zullen we dat anders van phantom laten afwachten en het weer?
Chubby
Geplaatst: 23-04-12 15:15
Oh.. Zit me alleen te bedenken dat als ik overstap in een auto, ik ook een MC moet meezeulen! Voor een klein stukje durf ik wel uk op schoot te houden achterin, maar Arhem/Eindhoven -> Apenheul is wel meer dan een klein stukje?
Is goed Chub, pik ik je in Apeldoorn op. Zal even kijken tot welk station dat is, waar je bij ROC aventus apeldoorn uitstapt, dat is voor mij op de route en makkelijk wachten.
er zijn dus inclusief mij 3 mensen die een kaartje moeten.
@salsa: je krijgt 2,50 euro korting met je abbo van de dierentuin die je hebt, dus niet echt veel
op marktplaats heb je weer cadeaubonnen van de apenheul die mensen hebben gewonnen bij een of andere loterij. die kan je overnemen voor 35 of 40 euro en is voor 4 personen. dus dat is wel leuk per persoon
Ik ga liever naar amersfoort dan naar de apenheul. Klein park, niet alles is even goed te zien en de datum die jullie willen gaan is in een drukke mei vakantie. Ga liever buiten de vakanties en dus inderdaad liever naar amersfoort
benangelique
Geplaatst: 23-04-12 21:56
PKfoto schreef:
BA een dagje doordeweeks naar Amersfoort is ook leuk, ik ga wel vaker. Heb een abb. voor doordeweeks!
Chloe wilde volgens mij ook nog een keer? Kunnen we idd een keer door de weeks, op dinsdag is het vast niet druk of op vrijdag
Ik wil evt 21 mei naar amersfoort, das wel een maandag. Maar dan gaat Jelle niet meer naar kdv, week ervoor is zijn laatste dag, dus 21 mei heb ik vrijgenomen. Weet alleen nog niet of ik Emma ook mee neem, vind het wel sneu als zij dat moet missen, maar het is ook wel leuk eens wat alleen met Jelle te doen.