AANMELDEN VIA PB. Invullen gebeurt alleen door TS!
Modellen: Nog 2 plaatsen vrij - AngelofLove met Chico, kruising langharige Windhond - Selka met Scar - Iris82 met Senna, Bordercollie - Neej met Ollie, Welsh Springer Spaniel - Bontesok met Shetan, Engelse Stafford - gillian met Amy, Berner Sennen - Tinkermuts met Chital, rode Siberische Husky - Merel_Brit met Djnino, kuising Duitse x Tervurense herder - Ronne met Chevy, Boreaux dog - Juffie69 met Blue Belle, Blue Merl Bordercollie - Andamoon met Boy, Jack Russel Black and Tan - Fading met Goofie, Beagle - Mitxa met Honnie, Whippet - Fosco met Boncuk, Cavalier spaniel X Tibetaanse terrier - JustLizz met Lucas, Dalmatier - Vonne met Max, Weimaraner - Wendy1978 met Mylo, Mengelmoesje - Dewi en Mike samen met Dodge, American Stafford - -
Reservelijst modellen: - Wispeltuur met Featje, Chihuahua X Powderpuff - - - -
Aangezien ik op 1 na niks van de reserve modellen heb gehoort zijn er 2 plaatsen vrij en kan Dewi met Dodge mee. Wispeltuur moest nog even overleggen... vandaar bovenaan op de reservelijst.
Had er toen opgegeven als model voor de reserve lijst alleen Devi heeft er nooit tussen gestaan
andamoon
Geplaatst: 13-02-12 22:56
Top Ivonka !!! Dewi en Mike zullen er zijn op 11 Maart !!
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-12 23:56
Devi_Angel schreef:
Had er toen opgegeven als model voor de reserve lijst alleen Devi heeft er nooit tussen gestaan
Ga ik gelijk even doen
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-12 23:57
Modellen: Nog 2 plaatsen vrij - AngelofLove met Chico, kruising langharige Windhond - Selka met Scar - Iris82 met Senna, Bordercollie - Neej met Ollie, Welsh Springer Spaniel - Bontesok met Shetan, Engelse Stafford - Gillian met Amy, Berner Sennen - Tinkermuts met Chital, rode Siberische Husky - Merel_Brit met Djnino, kuising Duitse x Tervurense herder - Ronne met Chevy, Boreaux dog - Juffie69 met Blue Belle, Blue Merl Bordercollie - Andamoon met Boy, Jack Russel Black and Tan - Fading met Goofie, Beagle - Mitxa met Honnie, Whippet - Fosco met Boncuk, Cavalier spaniel X Tibetaanse terrier - JustLizz met Lucas, Dalmatier - Vonne met Max, Weimaraner - Wendy1978 met Mylo, Mengelmoesje - Dewi en Mike samen met Dodge, American Stafford - Marianne met Devi, Duitse herder -
Puppys zijn altijd schattig! Van mij mag hij komen we hebben toch nog 2 plaatsen vrij.. is er al en idee voor die andere plaats?
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 10:57
Sorry mensen... Door een vergipsing is Kismet van de lijst gevallen. De laatste plaats is dus ingevuld.
Ik kreeg net een pb
SSDesign
Geplaatst: 14-02-12 10:58
Ja ik ben ook van mening dat puppies altijd schattig zijn
Verder heb ik eigenlijk geen idee voor een andere hond. Ben helemaal niet in to de honden. Weet nog net wat een Duitse Herder of een Bordercollie is. Ohja een labrador en dalmatier ken ik ook nog en verder moet je het niet aan mij vragen
Dan mag je mijn DH er wel af halen als je de pup mee wilt
Verosjaak
Geplaatst: 14-02-12 11:08
Even ter info. Ik ben nog niet aangemeld op de dogsonsite forum omdat ik daar nog steeds oude informatie zie staan. Als er wat verstopt staat voor gasten hoor ik het graag. Dan meld ik me uiteraard wel aan, maar vooralsnog zie ik het nog niet als toegevoegde waarde .
Neejoh er hoeft toch niemand aftevallen? er zijn nog plaatsen over
MarianneV
Geplaatst: 14-02-12 14:02
Ik ben daar neit zo moeilijk in Maar ik zit er ook mee ik moet 2 en een half uur reizen, en dan Devi in de auto laten zitten Of ik moet thomas heen en weer laten reizen.. Ik zal in dubio, maar ik dacht er pas gisteren bij na
Als het 11 maart wordt moet ik me helaas afmelden. Als er mensen Goof willen fotograferen, zijn die altijd welkom
Heb hier dan nog 2 labradors, een witte en bruine (:
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 19:10
Modellen: Nog 2 plaatsen vrij - AngelofLove met Chico, kruising langharige Windhond - Selka met Scar - Iris82 met Senna, Bordercollie - Neej met Ollie, Welsh Springer Spaniel - Bontesok met Shetan, Engelse Stafford - Gillian met Amy, Berner Sennen - Tinkermuts met Chital, rode Siberische Husky - Merel_Brit met Djnino, kuising Duitse x Tervurense herder - Ronne met Chevy, Boreaux dog - Juffie69 met Blue Belle, Blue Merl Bordercollie - Andamoon met Boy, Jack Russel Black and Tan - Mitxa met Honnie, Whippet - Fosco met Boncuk, Cavalier spaniel X Tibetaanse terrier - JustLizz met Lucas, Dalmatier - Vonne met Max, Weimaraner - Wendy1978 met Mylo, Mengelmoesje - Dewi en Mike samen met Dodge, American Stafford - Marianne met Devi, Duitse herder - Kismet met Billy, kruising Labrador/Bordeaux Dog - Pupsel!!