Zo, van mij staan Beer en Blue Belle op het forum. Stiekem hoop ik vandaag de helft af te krijgen!Zitten echt toffe foto's bij Lies, van Beer, gaaf.
Habibi af !haha, deze vind ik echt grappig, i'm fabulouuusss;De rest staat op de site http://fotomeetinghond.weebly.com/habibi.html
Fading schreef:lies jammer dat die derde van onder niet horizontaal is ):En dr lijkt er eentje heel onscherp?beer is echt geweldig:DWelke is onscherp dan XD? Want ze zijn allemaal scherp XD?Aah Nadien die 2e !
Lief he lies Ik ben mama aan het overtuigen voor een sheltie hahahaDie 4e is wel scherp, maar dan alleen op zn neus en niet op zn ogen haha
Fading schreef:de vierde liesHeel onscherp valt reuze mee, is alleen scherpgesteld op 't neusje! @Nadien; En luktie? Zijn wel echt leuke hondjes
Heb Amy en Blue opnieuw bewerkt, was niet tevreden over de nabewerking! Amy staat er al op, Blue komt zo!
Ohh dat zou te leuk zijn, Nadine, een sheltie! Succes met overtuigen. Ik zou ook wel een hond willen maar dat gaat hem helaas niet worden. Die I'm fabulous foto is echt leuk, trouwens! Habibi en Bono staan online. Ik kap er effe mee.
Het word echt een ramp uit te kiezen welke ik uitvergroot in een lijst wil hebben!Vind er zoveel mooi
Ik heb Beer en Yentl af, alleen nog op de site zetten! Doe ik wel pas morgen ochtend aangezien ik nu echt moet slapen
Ik baal echt dat ik beer als eerst had haha, heb er helaas niet heel veel foto's van ):Blergh, ben huiswerk aan het doen xD Veeeel te laat begonnen natuurlijk weer omdat ik eerst foto's moest bewerken, haha.
Fading schreef:Jeuuuj Bono is af ! Staat op de site, helaas geen actiefoto's ervan, maar genoeg portret.erg mooie foto's weer
Bono inmiddels ook af! Ik voel me echt heel sloom vergeleken met jullie xDHeb er pas 2 echt helemaal af Huiswerk... geen idee wat ik zou moeten maken voor morgen ><