Leuk! Ik ga 'm ook op de kalender zetten.Ik kan mensen bij het station op halen of een lift geven uit Amsterdam.
Ik ben een potje Maareuh, iedereen welkom hoor en mijn huisje is goed bereikbaar. En qua eten... Ik kan evt soep maken, of euhm... Wat vindt men lekker?
Ja maar dat wist ik al Len Ik pas me wel aan en als back up prop ik gewoon een zak krentenbollen ofzo in mijn tas denk ik zo
Ik neem ook wel weer iets mij uit mijn voorraad als backup wat dacht je van fondue? Traditiegetrouw..
Lente schreef:Ik ben een potje Maareuh, iedereen welkom hoor en mijn huisje is goed bereikbaar. En qua eten... Ik kan evt soep maken, of euhm... Wat vindt men lekker?Lekker! Soep!Ik ben fan van groentesoep, , of kippensoep.Tomatensoep vind ik vies, maar eet ik wel. Verder lust ik andere soepjes wel geloof ik.
Ik kan best lekker soep maken maar ligt ook beetje aan hoeveel mensen er precies komen...*lijstje*21 januari?Lente
Lente schreef:Ik kan best lekker soep maken maar ligt ook beetje aan hoeveel mensen er precies komen...*lijstje*21 januari?LenteMyrtheDaan
Lente schreef:Ik kan best lekker soep maken maar ligt ook beetje aan hoeveel mensen er precies komen...*lijstje*21 januari?LenteMyrtheDaanNans
Ik lust bijna alles, dus als er een potje is doe ik mee en anders neem ik wat lekkers mee Citaat:21 januari?LenteMyrtheDaanNansbatje
Misschien bak ik wel brownies! Al zullen die niet zo lekker zijn als de muffins die Batje vorige keer had gemaakt!
Haha, fijn dat ze in de smaak vielen Ik heb laatst brownies uit een pak gemaakt (dus alleen met water erbij) en die waren echt gruwelijk lekker, veel lekkerder dan die ik altijd zelf maak. Was wel even een teleurstelling Ben benieuwd wat jij gaat bakselen, lekker!
Heeft iemand zin om mij erbij te zetten op de lijst k*** iphone Soep is lekkerrr! Ik ben echt een soepjunk
batje schreef:Ik lust bijna alles, dus als er een potje is doe ik mee en anders neem ik wat lekkers mee Citaat:21 januari?LenteMyrtheDaanNansbatjeGlitfaxi
Ik wil oohook meee Volgende keer maar weer dan Pff, brownies uit een pakje, amateurs Moeten jullie eens het recept van Nigella Lawson proberen