Nee hoor maar dan kan ik 4 kaarten aan mn broer en zijn vrienden geven. Wil eigenlijk dat zij dan ook mee gaan, is echt lache die jongens gillen nog harder dan wij
Nou dan doe je dat toch? Of we proberen nog wat mensen te vragen in onze HK's. En als we dinsdag nog niemand hebben dat je ze dan aan je broer en zijn vrienden geeft?
Hij wilde t alleen wel zsm weten omdat hij dan nog zijn vrienden kan vragen. Anders wordt t zo kortaf. Ik ga anders nog even snel de mensen pb'en die eerst ook mee wilden gaan en dan even kijken wat er overblijft
Jenn, heb je de kaartjes aan je broer gegeven? En jij kwam toch naar Amersfoort toe zodat Wil en ik met korting mee kunnen? Hoe laat spreken we af op Amersfoort?
Hij kon helaas niet. Dus als er nog meer mensen mee willen? Ik kom idd eerst naar jlie toe. Zal zo even kijken.hoelaat ik dan op anersfoort ben. Zit op mn tel dus kan t niet tegelijkertijd
Ok, laat maar weten dan weten wij hoe laat we op Amersfoort moeten zijn...kom jij dan naar boven of blijf jij op het perron? Moeten we even kijken welke trein we dan precies nemen. En het kaartje blijft toch wel 9.75?