Ik zou graag frillen willen zien, puzzelen, dat schilderen met alcohol en kleurstof (toch?) en dusten.

Vind het zo gaaf als bijvoorbeeld blaadjes gedust worden waardoor ze meer diepte krijgen.
Om maar een voorbeeld te noemen,...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valina schreef:Even een voorzetje voor een lijstje? Willen jullie aanvullen?![]()
Wie komt er zeker:
Rinske
Valina
Wie komt er misschien:
Ingrid ( bijna zeker dat ik kom)
Wat willen we graag zien/leren:
- afsmeren met ganache
- strak bekleden / smootheren
- schilderen
- dusten
- frillen
- puzzelen (ja ik heb er al eens op gegoogled en iemand heeft het me ook al eens uitgelegd, maar ik geloof dat ik het zonder voorbeeld (dus alleen tekst) niet ga snappen,.... )
-spuiten met Icing
Valina schreef:Even een voorzetje voor een lijstje? Willen jullie aanvullen?![]()
Wie komt er zeker:
Rinske
Valina
Wie komt er misschien:
Zoekend76 ( weet dit weekend zeker of ze wel of niet komt )
- afsmeren met ganache
- schilderen
- dusten
- frillen
- puzzelen (ja ik heb er al eens op gegoogled en iemand heeft het me ook al eens uitgelegd, maar ik geloof dat ik het zonder voorbeeld (dus alleen tekst) niet ga snappen,.... )
-spuiten met Icing
Valina schreef:Valina schreef:Even een voorzetje voor een lijstje? Willen jullie aanvullen?![]()
Wie komt er zeker:
Rinske
Valina
Samantha (alhoewel het bij mij nooit 100% zeker, ivm kids en evt glad weer ofzo)
Wie komt er misschien:
Zoekend76 ( weet dit weekend zeker of ze wel of niet komt )
- afsmeren met ganache
- schilderen
- dusten
- frillen
-spuiten met Icing
- boetseeertips